به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: دست هایی در کار است و عده ای می خواهند زخم های کوچک را بزرگ کنند و نگذارند دولت آنها را علاج کند تا از طریق تضعیف دولت بر طبل ناکارآمدی نظام بکوبند.
وی تاکید کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین اهداف و برنامه های دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی ناکارآمدن نشان دادن نظام اسلامی است و تضعیف دولت خواسته دشمن است.
امام جمعه ایلام گفت: برجام به بحث روز آمریکا و شرکایش در داخل و ملاقات با مقامات کشورها تبدیل شده است و آمریکا و اروپا ادامه و امضای آن توسط رئیس جمهور آمریکا را به مباحث دفاعی و حقوق بشری ما منوط کرده اند.
حجت الاسلام لطفی افزود: غربی ها در بحث برجام مدام به دنبال امتیازگیری هستند اما کشورمان به مزایایی که باید از برجام به دست می آمد، هنوز نرسیده اند.
وی اضافه کرد: رکود بخش اعظمی از اقتصاد کشور را فرا گرفته است و فعالان و کارشناسان اقتصادی به این وضعیت انتقاد دارند.
امام جمعه ایلام به مصاحبه رئیس جمهور اشاره رکرد و گفت: بیکاری، تورم و افزایش نرخ ارز از جمله مشکلات اساسی کشور است اما در سخنان رئیس جمهوری کمرنگ دیده شدند.
حجت الاسلام لطفی افزود: در حالیکه پس از برجام صادرات نفت به بالاترین میزان رسیده است، افزایش نرخ ارز در حالیکه قیمت تمامی کالاها و خدمات با نرخ ارز مقایسه می شود، پذیرفتنی نیست.
وی یادآور شد: قاچاق یکی دیگر از مشکلات اساسی است که باعث فلج شدن اقتصاد کشور شده است اما بیشترین قاچاق در کشور از مبادی رسمی و گمرکات وارد کشور می شود.
امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: پرستاران با وجود تمام مشکلات پرتلاش ترین و کم توقع ترین قشر جامعه هستند و مسئولان باید مطالبات بحق این قشر زحمتکش را پرداخت کنند.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.