به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام 'حسن دهشیری' در خطبه های نماز جمعه اردستان گفت: توطئه دشمنان در سه مسیر مالی، نظامی و تبلیغاتی برای بی ثبات کردن کشور ساماندهی شده که در این راستا باید توطئه های دشمن را شناسایی و در مقابل آن ایستادگی کنیم.
وی افزود: هرچند فتنه 1396 خاموش شد اما همچنان آتشی زیر خاکستر است و در این میان عده ای به دنبال روشن کردن آن هستند که باید مراقب باشیم تا فریب توطئه های دشمن را نخوریم.
امام جمعه اردستان بیان کرد: باید از سیاه نمایی پرهیز و نسبت به تزریق امیدواری در جامعه اقدام شود و مسئولان نیز تلاش بیشتری در رفع مشکلات مردم صورت دهند تا از بهانه جویی معاندان جلوگیری کنند.
او با اشاره به کشف و دستگیری گروه های تروریستی در روزهای گذشته توسط وزارت اطلاعات گفت: دشمن هرگز دست از چنین توطئه هایی علیه ایران برنخواهد داشت و حفظ یکپارچگی از سوی مردم و مسئولان ضروری است.
حجت الاسلام دهشیری در ادامه عنوان کرد: نصیحت خیرخواهانه به مسئولان می شود که از تجمل گرایی و پرداختن به مسائل تشریفاتی پرهیز کرده و جلوی ریخت و پاش ها را بگیرند، چرا که کار و رفتارشان از سوی افکار عمومی مشاهده و قضاوت می شود.
وی همچنین با اشاره به برخی پرونده های موجود در قوه قضاییه تصریح کرد: برای جلوگیری از اختلاس ها و سوء استفاده های مالی، مسئله مدیران دارای تابعیت دوگانه باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.
امام جمعه اردستان همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا مبنی بر بازنگری برجام و همراهی برخی از سران کشورهای اروپایی با این صبحت ها گفت: گرچه مقام معظم رهبری بارها بر غیرقابل مذاکره و معامله بودن توان موشکی و دفاعی کشور تاکید داشتند اما مسئولان هم باید در این زمینه همچون گذشته هوشیار باشند.
خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: محمد ملا حمزه زاده
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.