این روزنامه نوشت : در آستانه روز کارگر جمع کثیری از کارگران کشور در حسینیه امام خمینی (ره) با مقام معظم رهبری دیدار کردند در این دیدار مقام معظم رهبری مثل همیشه سخنانی راهگشا برای آن جمع و عموم ملت ایران در زمینه مسایل کارگری، تولید، اشتغال، انتخابات و... بیان کردند.
مقام معظم رهبری تأمین امنیت شغلی و معیشت کارگران را وظیفه مسوولین دانسته و از کاندیداهای مقام ریاست جمهوری درخواست نمودند که آنها بین خود و خدا عهد ببندند که اولویت آنها حمایت از قشر ضعیف خواهد بود و نیتشان در این امر خطیر خدمت به مردم بوده و برای قدرت نباشد.
معظم له تأکید داشتند همه کسانی که در دولت آینده مسوولیت بخشهای اقتصادی را برعهده می گیرند باید از همان روز اول همت و تلاش خود را به حل مشکل اشتغال معطوف کنند چرا که در این موضوع مهم حتی یک روز تأخیر جایز نیست .
اما از سخنان مهم دیگر رهبری که دستمایه برخی از سیاسیون شده و می خواهند آن را به نفع خود مصادره کنند و دولت محبوب ملت را مورد انتقاد شدید قرار دهند موضوع این سخنان بود که (گاهی می شنویم بعضی می گویند یا در گذشته گفته اند که وقتی ما آمدیم مسوولیت پیدا کردیم توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم اما این حرفها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سالهای متمادی حضور ملت در صحنه موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است که مهمترین مظهر این حضور ملی شرکت مردم در انتخابات بوده است.
معظم له افزودند: هرگز نمی گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید و به هر کسی تشخیص می دهید رأی دهید.
این سخنان شفاف مقام معظم رهبری به تعابیر و تفاسیر گروهها تبدیل شده و بخصوص مخالفین دولت می خواهند از آن برای تسویه حساب با دولت استفاده کنند که این حرفها برای رد نظرات دولت روحانی است که می گفتند ما آمدیم سایه جنگ را از سر ایران و ملت برطرف کردیم.
آنچه که مهم و غیر قابل کتمان است اینکه دولت نهم و دهم با اجرای برخی برنامه ها و سیاستهای تند در قضیه انرژی هسته ای باعث شد که سازمان ملل متحد و شورای امنیت قطعنامه های فراوانی را علیه ملت ایران مصوب و اجرایی کردند و وضع فلج کننده و سختی را برای ملت ایران رقم زدند و آن دولت مدعی بود که این قطعنامه ها کاغذ پاره ای بیش نیست و آنقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دانتان پاره شود.
با این گرفتاری های بیشمار سیاسی و اقتصادی و به انزوا کشاندن ایران در صحنه بین المللی دشمن اصلی ملت ایران یعنی شیطان بزرگ با همکاری دیگر دول قدرتمند جهان سایه جنگ را بر سر ملت ایران به وجود آورد و چون همیشه این لطف خدا بود که با عنایات الهی راهنماییهای مقام معظم رهبری و حضور ملت فهیم در صحنه انتخابات سال 92 دولت منتخب ملت به عنوان دولت تدبیر و امید سکان اجرایی کشور را در دست گرفت و آنچه را که در برنامه های انتخاباتی خود مطرح می کرد به مرحله اجرا در آورد.
از مهم ترین برنامه های دولت آقای روحانی رفع مشکل تحریم ها و قضیه انرژی هسته ای بود که این مسئله نیز با حمایت قاطع رهبری و سیاستهای مدبرانه دولت به سرانجام مطلوبی رسید و با توافقات بین المللی همه تحریمها از سر ملت برداشته شد و راه جدید برای کشور گشوده شد.
اینکه رهبری انقلاب تأکید دارند که همه موفقیتها و همه پیروزها را مردم رقم زدند و خواهند زد حرف دقیق و سیاستمدارانه ای است چرا که ما هر چه داریم از مردم است و بدون مردم هیچ موفقیتی حاصل نمی شود.
اما این مردم که خودشان برای امور بین المللی و ملی اقدامات انفرادی انجام نمی دهند بلکه برای هر امور، مسوول و وکیلی از سوی خود بر می گزینند و مسوولین به نمایندگی ملت کارهای جاریه را انجام می دهد لذا وقتی مردم در سال 92 تصمیم گرفتند که با رأی خود حجت الاسلام آقای دکتر حسن روحانی را انتخاب و به عنوان رییس جمهور خود برگزیدند طبعاً ایشان بودند که با تعیین دولت راه پیروزی ملت را رقم زدند.
حال چه بگوییم مسوولین در برجام موفق شدند که تحریمها را از بین ببرند و چه بگوییم مردم این کار بزرگ را انجام دادند هیچ فرقی نمی کند منتهی مثل همیشه مقام معظم رهبری سرمایه عظیم این کشور یعنی مردم عزیز را انتخاب و مورد عنایت قرار داده و به این مردم مباهات کرده و می کند همچنان که حضرت امام خمینی (ره) در باره این مردم شریف و با وفا فرموده بود که « من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی می باشند».
و همین طور این اظهار مقام معظم رهبری که این مردم بودند سایه جنگ را از سر ملت برطرف کردند و نه مسوولین، مثل سخنان حضرت امام (ره) است که نقش رهبری در هدایت مسوولین و مردم نقش اساسی و راهبردی است و بنوعی اینگونه اظهار می شود که مسوولین هر چه دارند از مردم است و مردم لیاقت و شایستگی آقایی و سروری را بر مسوولین دارند و این مسوولین هستند که باید در خدمت مردم باشند و با سیاست و تدابیرشان مردم را در همه زمینه ها راضی نگه دارند و اشکالات و مشکلات جامعه را با سیاست ورزی و خردورزی برطرف و مردم در رفاه و آسایش باشند.
لذا مخالفین دولت باید بدانند که تفسیر یک طرفه از سخنان مقام معظم رهبری آنها را به جایی نمی رساند و دست از این ماجراجویی ها بردارند و خیال خودشان را راحت کنند که این ملت فهیم و سیاستمدار خود بهتر از دیگران مطالب را درک می کند نه نیازی به این است که برای یک موضوع قابل فهم عمومی دکانی برای خود باز کنند و نه آن گونه باشد که سخنگوی استعمار پیر بی بی سی برای این موضوع کلاس و کرسی تفسیر برگزار کند.
ما مطمئن هستیم که تا زمانی که این ملت هوشیار و انقلابی در صحنه هستند مثل همیشه تاریخ حماسه ساز بوده و خواهند بود و هیچ جریانی نمی تواند آنها را به نفع خود مصادره نماید آنها خود آموزگاری بزرگ برای همه مسوولین و الگویی برای ملتهای دربند جهانند فلذا بر همین اساس است که مقام معظم رهبری با شناختی که از ملت خود دارد آنها را توصیه و راهنمایی می کند: هر کس کشور و نظام و امنیت را دوست دارد در انتخابات شرکت کند این حضور تعیین کننده، شر دشمن را از سر کشور کم خواهد کرد.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.