به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: کار پرستاران هم خدمت به انسانیت بوده و هم عین عبادت خدای مهربان است.
وی با تسلیت درگذشتگان حادثه کشتی سانچی افزود: این عزیزان در اوج صداقت و مجاهدت در عرصه سخت و مهم اقتصاد مقاومتی غریبانه و مظلومانه جان خود را تقدیم جانان کردند و پاسداری از نام و یادشان وظیفه ملی و اسلامی همه ماست.
امام جمعه آبدانان با اشاره به پدیده خشکسالی و کاهش شدید نزولات آسمانی گفت: مردم باید این موضوع را جدید بگیرند و در مصرف آب نهایت صرفه جویی کنند و متولیان امر نیز با پیش بینی دقیق و تامین زیرساخت های لازم از اثرات این پدیده بکاهند.
حجت الاسلام حاجیلری با اشاره به حذف شهرستان آبدانان از لیست مناطق آسیب دیده از جنگ تحمیلی اضافه کرد: استفاده از مزایای این قانون حق مسلم مردم شهیدپرور این شهرستان است و مدیران شهرستانی و استانی به شدت پیگیر حل این مشکل هستند و همه فعالان در عرصه مجازی ضمن تلاش بر ای احقاق این حق از اظهارنظرهای ناامیدکننده و زیر سئوال بردن عملکرد مدیران خدوم به جد خودداری کنند.
خطیب نماز جمعه آبدانان با تشریح روز پاک از همه مردم و طبیعت دوستان و شهروندان خواست پاسدار حقیقی عرصه های ملی و محیط های شهری و کانون های جمعیتی باشند.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.