امیدعلی عزتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در این شهرستان چهار واحد صنعتی نیمه فعال و هشت واحد نیز غیر فعال است.
وی افزود: اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی غیرفعال این شهرستان پرداخت نشدن بدهی های قبلی آنان است و در صورت تسویه این واحدها مانعی برای دریافت تسهیلات و وارد شدن به چرخه تولید ندارند.
عزتی یادآور شد: از جمله واحدهای شاخص فعال در این شهرستان کارخانه سولفات پتاسیم با اشتغالزایی 90 نفر و اعتبار 70 میلیارد ریال است.
به گفته وی، از دیگر واحدهای صنعتی شاخص این شهرستان اجرایی شدن مرحله اول کارخانه نورد با اشتغالزایی 49 نفر بوده و مرحله دوم آن نیز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی و اختصاص 100 میلیارد ریال در حال ساخت است که در صورت بهره برداری نهایی برای 120 نفر اشتغالزایی بهمراه دارد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایوان گفت: کارخانه آرد ستاره غرب این شهرستان نیز هفته گذشته راه اندازی شد و هم اکنون با اشتغال 49 نفر در حال فعالیت است.
عزتی با بیان اینکه کارخانه آرد ایوان با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه 60 هزار تن و ماهیانه پنج هزار تن آرد را دارد همچنین کارخانه تن ماهی ایوان نیز با اشتغال 20 نفر آذر ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.