نعمت الله بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود آنکه استان ایلام در بسیاری از شاخص ها همچون جمعیت از استان های دیگر کمتر بوده و از نظر امکانات و نیروی انسانی نیز به مراتب از سایر مناطق کشور در شرایط محدودتری قرار دارد، ولی با تلاش مجموعه کارکنان و شعب در شهرستان های مختلف سال به سال سیر صعودی در ارزیابی عملکرد داشته است.
وی افزود: این اداره کل در طول چهار سال گذشته در میان استان های کشور رتبه 30 را در اختیار داشت که با برنامه ریزی های صورت گرفته در آخرین ارزیابی عملکرد به رتبه چهار کشور ارتقا یافت.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مهم ترین دلایل این بهبود را ارتقا شاخص های تخصصی و قضایی همچون تسریع در زمان رسیدگی به پرونده ها ، اجرای احکام صادره از سوی شعب و همچنین شاخص های عمومی چون بهبود فضای کار ، ارتقای سلامت نظام اداری و صیانت از حقوق شهروندان ذکر کرد.
وی تاکید کرد: چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
بیرانوند با اشاره به عملکرد این اداره کل از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه گفت: طی مدت یاد شده با رسیدگی به 158 پرونده های حوزه بهداشت ، دارو و درمان در این استان متخلفان به پرداخت 272 میلیون و 200 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.