به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در این اجتماع باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان های ایلام، ایوان، چرداول، دهلران و ملکشاهی حرکت آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی را محکوم و انزجار و خشم خود را به برهم زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.

** ایلام
مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان ایلام، امروز با بصیرت و زمان‌شناسی مثال‌زدنی و حضور‌ی پرشور پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان ناآرامی های اخیر دادند.
ایلامی ها با برپایی راهپیمایی گسترده، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم خود از این تحرکات عداوت‌آمیز اعلام و حمایت قاطعانه خود را از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.
امام جمعه ایلام در این مراسم اظهار کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و نیروهای آنها در داخل و خارج کشور امنیت و آرامش کشور را نشانه گرفته اند ولی غافل از این موضوع هستند که این تحرکات مذبوحانه صفوف ملت ایران را برای مقابله با توطئه های آنان منسجم تر می کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی طفی گفت: عده ای هنجارشکن با حرکات مذبوحانه خود سعی در ایجاد بی نظمی و به چالش کشیدن جامعه را دارند که برنامه های ساده لوحانه آنها با هوشیاری نیروهای نظامی، هوشیاری رهبری و مسئولان و به ویژه بصیرت مردم ناکام مانده است.
وی ادامه داد: ایران اسلامی در جهان پرچم دار استکبارستیزی و حامی ملت های مظلوم و آزاده خواه جهان است و تا زمانیکه شعار مبارزه با ظلم و ستم ایران و ارزش های انقلاب اسلامی در نقاط مختلف دنیا ترویج می شود این دشمنی و کینه توزی علیه کشور ما وجود دارد.
استاندار ایلام هم در این آیین گفت: ایران اسلامی یک نظام مردمی است که با تکیه به آرای عمومی و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شکل گرفته و فعالیت های عناصری فریب خورده و هنجار شکن خللی به نظام وارد نمی سازد.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: همه باید با همراهی و همکاری هم به دنبال ایرانی آزاد، آباد و توسعه یافته باشیم و حرکت پرشتاب برای پیشرفت و آبادانی تنها در سایه اتحاد، انسجام و یکپارچگی ملت و مسئولان نظام و اطاعت از رهنمون های آینده نگرانه رهبری امکان پذیر است.

** ایوان
مردم ولایتمدار شهر ایوان نیز در پاسخ به اقدامات ناشایست آشوبگران راهپیمایی کردند
امام جمعه ایوان در اجتماع مردم این شهرستان در اعتراض به ناآرامی ها و هنجارشکنی های اخیر اظهار کرد: امروز مردم ولایتمدار شهرستان ایوان همگام و همراه با سایر نقاط ایران اسلامی به میدان آمدند تا نقاب از چهره سران فتنه بر دارند و به جهانیان ثابت کنند که مردم ایران اسلامی همیشه مقابل توطئه های استکبار ایستادگی خواهند کرد.
حجت الاسلام علی حیدری افزود: ملت ایران اسلامی طی ادوار گذشته مقابل توطئه های دشمنان نظام و انقلاب ایستادگی کرده اند، در واقع عنصر وحدت خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

** چرداول
جمع کثیری از قشرهای مختلف شهرستان چرداول در محکومیت اقدامات خرابکارانه تعدادی آشوب گر که طی چند روز گذشته اقدام به تخریب اموال عمومی در سراسر کشور کرده بودند، تجمع کردند و با سر دادن شعار مرگ بر فتنه‌ گر تاکید کردند که تا آخر در صحنه خواهند ماند و تکلیف فتنه‌گران را با حضور باشکوه خود یکسره خواهند کردند.
امام جمعه چرداول در این مراسم یادآور شد: در جنگ تحمیلی در واقع ما در برابر 40 کشور از خودمان دفاع کردیم و علیرغم اینکه تمام سلاح های پیشرفته را در اختیار صدام بعثی قرار دارند ولی با اتحاد و همبستگی یک وجب از خاک وطن را به دشمن ندادیم و با وحدت و قرار گرفتن در پشت سر ولایت و رهبری به این جایگاه بزرگ رسیدیم و ایران اسلامی بواسطه این عوامل از هیچ کشوری هراسی ندارد.
حجت الاسلام احمد امرایی با تاکید بر اینکه انقلاب ما خون بهای شهیدان است است، اضافه کرد: ناآرامی های اخیر یک جریان پیچیده و در واقع امتداد و ادامه فتنه سال 88 است و با توجه به اینکه مراسم 9 دی امسال با مشارکت گسترده آحاد مردم برگزار شد، دشمنان داخلی و خارجی این جوش و خروش را تاب نیاوردند و از یک روز قبل حماسه نه دی حرکات خود را آغاز کردند و خواستار کم رنگ شدن حماسه و مشارکت مردم در مراسم 9 دی شدند.

** دهلران
مردم ولایت مدار دهلران این بار نیز در حمایت از انقلاب و ارزش ها، آرمان های امام ، انقلاب و شهدا و دفاع از حریم ولایت در محکومیت ناآرامی ها راهپیمایی کردند.
فریادهای رسا و خروشان مردم دهلران نشان داد که آشوب و ناآرامی و تعرض به امول عمومی ، بیت المال و اهانت به مقدسات محکوم است و مردم این حرکات را نمی پذیرند و تعرض کنندگان به اموال عمومی باید به اشد مجازات برسند.
امام جمعه دهلران در تجمع راهپیمایان در میدان بسیج این شهر اظهار کرد: ملت پیوندی ناگسستنی با انقلاب و آرمان های انقلاب ، امام و شهدا دارد و امروز با حضور خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزود.
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: حضور ملت ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان موجب محکومیت اقدامات ترامپ، رژیم صهیونیستی، منافقین و سلطنت طلب ها شد و مشت محکمی بر دهان آنان زد.

** ملکشاهی
مردم شهرستان ملکشاهی نیز با برپایی راهپیمایی و تجمعات، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود را از این تحرکات به نمایش گذاشته و حمایت قاطعانه خود را از نظام اعلام کردند.
امام جمعه شهرستان ملکشاهی در این راهپیمایی اظهار کرد: آمریکا و اسرائیل مقهور نظام و اقتدار جمهوری اسلامی قرار گرفتند و در این خصوص تلاش دارند تا در این خصوص در اقتدار نظام خلل ایجاد کنند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده :شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.