به گزارش ایرنا، در این همایش بزرگ شکوه پایداری که با حضور خانواده شهید محسن حججی برگزار شد، استاندار هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان و جمعی از فرماندهان نیروی های سپاه و بسیج از بسیجیان سان دیدند.
در این آیین قشرهای مختلف بسیج اساتید، طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و فرهنگیان، کارمندی و کارگری، مهندسی، قرآنی، هنرمندان و حقوقدانان با سردادن شعار های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن حمایت و آمادگی خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند.
بسیجیان در این گردهمایی با آرمان های امام راحل و فرمانده کل قوا تجدید پیمان کردند و بار دیگر با حضور حماسی و فعال خود، صحنه ای از تجلی و شکوه، استقامت و پایداری را به نمایش گذاشتند.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیز در تجمع عظیم بسیجیان گفت: بسیجیان برای دفاع از نظام و مملکت اسلامی آماده هستند تا در هر زمان و در هر نقطه ای که رهبر فرزانه انقلاب دستور آن را صادر کردند، جانانه بیاستند.
سردار رضا ترابی ضمن قدردانی از خانواده شهید حججی که در این همایش حضور داشتند، افزود: شهید حججی با شهادت خود برگ زرینی در دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه های پایداری را از خود به یادگار گذاشتند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.