به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام به عنوان واحد مددکاری مرتبط با موضوع ، با مراجعه به محل اعلام شده درصدد کمک به این زن مسن بوده که پاسخ و توضیح ارائه شده حکایت از مقاومت و اجتناب این مادر و فرزند از دریافت خدمات مددکاری مرکز اورژانس بوده است.
مسئول مرکز اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام در این خصوص به خبرنگار ایرنا توضیح داد: پس از ارایه گزارش ایرنا مبنی بر اسکان یک پیرزن به همراه فرزندی بیمار در حوالی میدان ارغوان شهر ایلام ، نیروهای این مرکز برای بررسی و ساماندهی و ارایه خدمت به آنها به محل اعزام شدند.
مریم آزرم ادامه داد: انان در جریان حضور کارشناسان با امتناع از معرفی و ارایه نام و مشخصات خود و پسر 35ساله اش امتناع کرد در برخورد نخست این گونه اعلام کردند که اهل کرمانشاه هستند و در زمینه جمع کردن پسماندها و ضایعات فلزی و پلاستیکی کار و کسب درآمد می کنند و به همین منظور به ایلام امده اند.
وی با ذکر اینکه این 2 نفر از همکاری با مددکاران و کارشناسان اورژانس اجتماعی اجتناب ورزیدند افزود: بعد از مراجعه نیروهای این مرکز ، این زن و مرد با جمع کردن چادر از ان مکان و به احتمال از شهر ایلام خارج شدند.
وی تصریح کرد با توجه به شواهد و مبتنی بر نظر کارشناسان اورژانس اجتماعی به نظر می رسد که سکونت آنها در چادر برخلاف ظاهر موضوع و اظهارات مطروحه، پوششی برای اقدام های مجرمانه مرتبط با مواد مخدر باشد.
واحد اورژانس اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام با هدف شناسایی افراد در معرض آسیب و مداخله برای کنترل، کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی افراد آسیب دیده اجتماعی از دهه 80 فعالیت خود را آغاز کرده است.
هم اکنون هشت مرکز اورژانس اجتماعی در شهرستان های استان در زمینه های کودک آزاری، همسر آزاری، کاهش طلاق، مشکلات خانوادگی، بازپروری زنان و دختران آسیب دیده یا در معرض آسیب، کودکان خیابانی و غیره در این استان فعالیت دارند.
خبرنگار: آزاده خرم***انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.