زهرا همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مرکز به عنوان نخستین خانه سلامت دختران فروردین ماه سال گذشته توسط بخش خصوصی آغاز فعالیت کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه فعالیت سازمان های مردم نهادی که تمایل به همکاری و تاسیس مراکز با بهزیستی دارند باید مطابق آیین نامه ها و دستورالعمل های کشوری باشد، ممکن است برخی آنرا بورکراسی اداری بدانند.
معاون بهزیستی ایلام تاکید کرد: مدیر این مرکز با اداره شرایطی که برای خانه سلامت از سوی بهزیستی اعمال شده تمایلی به ادامه همکاری نداشته و پس از استعفا مجوز فعالیت این مرکز لغو شد.
به گفته همتی، در فراخوان جدیدی که بصورت عمومی از سوی این اداره کل در آبان ماه امسال منتشر شد واگذاری این مرکز به بخش خصوصی اعلام و یک نفر پس از طی مراحل قانونی و انجام مصاحبه های علمی و تخصصی برای اداره این مرکز انتخاب شده است.
به گفته همتی، صدور مجوز برای فعالیت دوباره خانه سلامت دختران ایلام در حال طی کردن فرآیند اداری بوده و در آینده نزدیک این مرکز فعالیت دوباره خود را آغاز خواهد کرد.
فرودین سال گذشته اداره کل بهزیستی ایلام مرکزی با عنوان خانه سلامت دختران را به منظور حمایت از دختران و زنان در معرض آسیب ایجاد کرد تا به صورت تخصصی به شناسایی دختران آسیب ‌دیده پرداخته و مورد حمایت مالی و معنوی قرار دهد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.