عمران خوآموز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ویژه برنامه فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان برجسته استان چهارشنبه 22 آذرماه ساعت 20 شب در سینما فرهنگ ایلام به یاد زلزله زدگان استان کرمانشاه اجرا می شود.
وی ادامه داد: این برنامه در سه بخش کودک و نوجوان، هنرهای تجسمی و برنامه های زنده فرهنگی و هنری شامل شعرخوانی، اجرای موسیقی، اجرای نمایش، پخش فیلم و ... است و درآمد این برنامه ها برای زلزله زدگان استان کرمانشاه خواهد بود.
به گفته وی، بخش کودک و نوجوان این برنامه صبح 22 آذرماه در دبستان توحید و حوزه هنری ایلام برگزار و کودکان و نوجوانان با تولید آثار هنری و فرهنگی و فروش آن در این کار خیر شریک می شوند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: این برنامه ها با مشارکت دستگاه های فرهنگی، سازمان‌های مردم نهاد و انجمن های فرهنگی و هنری اجرا و عواید آن صرف خرید و ارسال بسته های فرهنگی و آموزشی برای مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه می شود.
وقوع زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 570 کشته و 10 هزار و مصدوم داشته است.
این زلزله به 31 هزار واحد مسکونی در هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه آسیب کلی و جزئی وارد کرده است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.