علی نجات سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فعالیت افرادیکه در زمینه قاچاق کالا و ارز در این استان طی سال جاری فعالیت کرده اند بطور باندی نبوده و انفرادی عمل کرده اند و هیچ باندی در این حوزه شناسایی نشده است.
وی افزود: طی مدت یاد شده 730 نفر از قاچاقچیان دستگیر شده اند که در مقایسه با 612 نفر مدت مشابه پارسال افزایش 118 نفری را نشان می دهد که همگی مرد بوده و هیچ زنی در میان دستگیرشدگان نیست.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام یادآور شد: مجموع پرونده های مکشوفه طی 6 ماه نخست سال جاری در زمینه قاچاق کالا و ارز 763 مورد بوده درحالیکه این تعداد در مدت مشابه پارسال 661 مورد بود که 10 مورد از این پرونده ها بیش از یک میلیارد ریال ارزش داشته و 753 مورد نیز کمتر از یک میلیارد ریال برآورد شده اند.
سلیمانی تاکید کرد: سال گذشته یک هزار و 200 لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان ایلام شناسایی شد که این مقدار امسال با افزایش 100 درصدی به 2 هزار و 400 لیتر رسیده است.
وی اضافه کرد: امسال و در 6 ماه نخست سه هزار و 176 دستگاه لوازم خانگی قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شد، درحالیکه این تعداد پارسال سه هزار و 954 دستگاه بود که نشان دهنده کاهش 20 درصدی است.
دبیر کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز ایلام گفت: پارسال 2 هزار و 154 عدد مواد محترقه از قاچاقچیان کشف شده که در سال جاری 15 درصد کاهش یافته و به یک هزار و 827 عدد رسیده است.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.