به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام شامگاه شنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهارکرد: برای احداث سه باب مسجد در روستاهای هزارانی، ماهوته و چشمه شیرین در مجموع با 650متر مربع زیر بنا پنج میلیارد ریال از محل اعتبارهای بسیج سازندگی سپاه استان ایلام و خودیاری های مردمی هزینه شده است.
سردار سید صادق حسینی ضمن تبریک هفته بسیج و آزادی 2 کشور عراق و سوریه از لوث وجود ننگین داعش افزود: کلنگ سه طرح خانه عالم در روستای آب انار، طرح منابع طبیعی و آبخیزداری سیاهگل و مسجد روستای محروم هونگه به زمین زده شد و تا پایان امسال توسط سپاه پاسداران و همیاری مردم به بهره برداری میرسند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام سپاه پاسیداران را خادم مردم و حافظ انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: برای اجرای این تعداد طرح در روستاهای محروم آبدانان چهار میلیارد ریال از محل اعتبارهای محرومیت زدایی سپاه و کمک های مردمی هزینه می شود.
سردار حسینی تامین امنیت مردم و تلاش برای محرومیت زدایی را 2 محور کاری و ماموریت مهم سپاه عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این طرح ها در شهرستان آبدانان زمینه اشتغال بکار 150 نفر از جوانان روستایی جویای کار فراهم می شود.
شهرستان 50 هزار نفری آبدانان در 164 کیلومتری جنوب ایلام قرار گرفته است.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.