آرام حلیم روز شنبه در جریان جمع ‌آوری کمک‌ های مردمی برای زلزله زدگان استان کرمانشاه در دهستان بابک بیله‌ سوار اظهار کرد: کمک ‌های غیرنقدی مردم شامل چادر، پتو، تشک، انواع پوشاک گرم، انواع مواد غذایی، آب معدنی، وسایل گرمایشی، لوازم بهداشتی و درمانی بود که توسط مردم جمع ‌آوری و با همکاری مردم و نیروهای امدادی به آسیب‌ دیدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه ارسال شده است.
او گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه، کمیته امداد ، هلال احمر، دهیاری ‌های و اعضای شوراهای اسلامی روستایی و شهری شهرستان، بهزیستی و هلال احمر و اصناف و بازاریان و ادارات بیله ‌سوار در کمک به زلزله ‌‌زدگان سهیم هستند و کمک ‌های آنها هم اکنون نیز ادامه دارد.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، وی با اظهار اینکه بهترین کمک به مردم زلزله ‌زده کمک‌ های نقدی است تا اقلام مورد نیاز از جمله دارو و مواد غذایی خریداری شود، افزود: شماره حساب مشترک 99999 نزد بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، سپه، رفاه، مسکن، دی، پارسیان و آینده برای جمع‌ آوری کمک‌ های نقدی مردم افتتاح شده و مردم مومن و نوع دوست بیله ‌سوار می ‌توانند کمک ‌های نقدی خود را به این حساب واریز کنند.
2 هفته پیش زمین لرزه ای به بزرگی ۷.۳ ریشتر استان های غربی کشور را لرزاند، بر اساس اعلام مسوولان زلزله غرب کشور تاکنون 456 کشته و بیش از هفت هزار و 800 مصدوم داشته است.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.