به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار کرد: استقامت و پایداری ملت ایران در طول سال های پس از انقلاب در برابر توطئه و دسایس و هجمه های دشمنان رمز بقا و پیروزی جمهوری اسلامی شده است.
وی افزود: آمریکا، اسرائیل و برخی رژیم های مرتجع عرب به ویژه آل سعود در برابر ایران و آرمان های انقلاب و ضربه زدن به کشور ما صف آرایی کرده اند ولی با رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و وحدت ملت ناکام مانده اند.
حجت اسلام والمسلمین لطفی از مسئولان خواست برای پیشبرد اهداف انقلاب به توصیه های امام راحل، رهبری و وصایای شهدا عمل کنند و برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تلاش بیشتری داشته باشند.
خطیب این هفته نماز جمعه ایلام با اشاره به هفته وقف و ارزشمند بودن این فریضه الهی گفت: وقف و اهتمام به آن توسط افراد متمول باعث رفع یا کاهش مشکلات جامعه می شود و البته باید به سمت وقف های جدید و عام المنفعه ای چون ساخت اماکن عمومی نظیر مدرسه، بیمارستان و یا کمک در تسهیل ازدواج جوانان حرکت کرد.
وی به سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) ایشان را الگویی راستین برای تقوا معرفی کرد و یادآور شد: خواسته خاندان پیامبر (ص) از عموم مردم رعایت تقوا و الگوگیری از سیره اهل بیت (ع) است.
وی همچنین با تقدیر از کمک های مردم نوع دوست ایلام در خصوص یاری زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم استان ایلام از همه اقشار هم در موضوع اربعین و هم در حادثه زلزله اخیر حماسه ساز شدند و در کنار مسئولان بدون هیچ چشمداشتی پای کار بودند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.