مراد ناصری عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مقدار کمک های مردمی در قالب بیش از پنج محموله از کمک های غیرنقدی که توسط مردم جمع آوری شده بود، به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ارسال شده است.
وی ادامه داد: این کمک ها شامل آب معدنی، پتو، کنسرو و مربا، چادر و مقدار قابل توجهی زیرانداز، لباس گرم، دارو و لوازم بهداشتی است.
نفرماندار مهران یادآور شد: این کمک ها به مردم زلزله زده در مناطق سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و ازگله ارسال شده است.
ناصری تاکید کرد: تاکنون در 2 مرحله کمک های مردمی شهرستان مهران به میزان 50 تن به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به مناطق زلزله زده ارسال و تحویل داده شده است.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن منطقه ازگله استان کرمانشاه گزارش شده است تاکنون 432 نفر را به کام مرگ فرستاد و بیش از 9 هزار نفر را زخمی و روانه بیماستان ها کرده است.
خبرنگار: لیلا خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.