سیلوا صلح میزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 63 پایگاه هلال احمر برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم این استان به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه دایر شده است.
وی افزود: این میزان کمک نقدی بدون در نظر گرفتن وجوه واریز شده در حساب های پیش بینی شده برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه است.
وی تاکید کرد: هدایای نقدی شهروندان، حتی در صورت بروز زلزله در یک نقطه دیگر از کشور تنها در مناطق زلزله زده کرمانشاه هزینه می شود.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر همدان یادآوری کرد: یک گردشگر سوئیسی نیز چند روز پیش اقدام به کمک غیر نقدی به زلزله زدگان کرمانشاه کرده بود.
صلح میرزایی افزود: این زوج گردشگر سوئیسی در ادامه کمک های خود، بار دیگر در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی هلال احمر حضور یافت و به نمایندگی از والدین خود 40 میلیون ریال به آسیب دیدگان ناشی از زلزله کمک کردند.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب 99999 در تمامی بانک های استان یا از طریق شماره گیری #724* پرداخت کنند.
وی اضافه کرد: همچنین شماره کارت 6104337770064606 به نام جمعیت هلال احمر برای کمک های نقدی شهروندان پیش بینی شده است.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
7526/
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.