قاسمعلی صفری عصر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله ها شامل آب معدنی، انواع پتو، انواع کنسرو، پوشاک، کفش، مواد غذایی، نایلون پلاستیکی برای روکش چادر است.
وی اظهارکرد: علاوه بر اقلام ارسالی، هفت کامیون کمک‌های مردمی دیگر نیز آماده ارسال به مناطق زلزله زده است که با دریافت دستور مسئولان مدیریت بحران به منطقه زلزله زده ارسال می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر محلات افزود: در نخستین روز از امداد رسانی به زلزله زدگان نیز یک محموله کمک های مردمی شامل 2 هزار تخته پتو، 800 چادر امدادی، 12 هزار بطری آب معدنی، 2 هزار قوطی انواع کنسرو، 2 هزار دست انواع پوشاک و کفش، 300 کیلو گرم قند و روغن و 200 کارتون بیسکویت به مناطق بحران زده ارسال شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات افزود: محلاتی های مقیم آمریکا 200 بسته پوشاک به ارزش 40 میلیون ریال در قالب 2 محموله به زلزله زدگان غرب کشور کمک کردند.
وی ادامه داد: هشت پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این شهرستان دایر شده که تاکنون 120 میلیون ریال در این پایگاه ها وجه نقد کمکهای مردمی جمع آوری شده است.
صفری گفت: این میزان کمک های نقدی به غیر از وجود واریزی مردم به شماره حساب 99999 است.
وی از اهدای 30 میلیون ریال وجه نقد یک کلینیک دندانپزشکی، 50 میلیون ریال اهدایی یک خیر نیکوکار محلاتی و اهدای یک دستگاه لودر از یک کارگاه صنعتی فرآوری سنگ را از دیگر کمک های مردمی این شهرستان به مناطق زلزله زده غرب کشور بیان کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان محلات از آمادگی محلات برای ارسال نیروی انسانی با تخصص های مختلف خبر داد و گفت: برای جمع آوری بهتر کمک های مردمی نسبت به اطلاع رسانی نیز بایستی اقدام شود.
زمین لرزه یکشنبه شب 7.3 ریشتر و محل وقوع استان کرمانشاه - حوالی ازگله بوده است.
این زمین لرزه در ساعت 21 و 48 دقیقه رخ داده و طول جغرافیایی: 45.9 و عرض آن : 34.84 و در عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی دارای 50 هزار نفر جمعیت و در فاصله 115 کیلومتری اراک و 287 کیلومتری تهران قرار دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.