این متن نه خبر ونه گزارش متنی از سید حرمت الله موسوی مقدم یار خبری و برجسته خبرگزاری جمهوری اسلامی استان ایلام است که به عنوان قدردانی ار خادمان حرم کربلایی اربعین تنظیم شده است:
ا'درود تان باد که با دست سخی و قلب رئوف حسرت تشنگی از لب زائران یار زدودید و خواب ازچشم خویش ربودید تا کام عطشان و چشم گریان و اشک ریزان ایتام حسین (ع)التیام بخشید، شما با چشم دل عطش کربلا و با عطر گل غوغای نینوا را لمس کردید و با ابر ایثار دشت بلا را سیراب کردید تا تومار ارادت این تبار پا ک با امضایتان نورانی گردد.
خدمت خلق گوارای جانتان و نسیم حق زینت افزای نامتان که علم عزا را به اهتزاز و بیر ق صفا را در آسمان عاطفه به تغزل وا داشتید.
شما با خدمت در روز وعبادت در شب آفتاب را به تعجب و ماه را به تحسر آوردید، سجاده را دلتنگ و محراب را نیز متبسم کردید.
اخلاص را به تفکر، خلوص را به تحیر، روح را به تهجد،عشق را به تقید، کاهلی را به تاثر، تردید را به تاسف، اراده را به تفخر و دلدادگی هم به تعشق درآوردید.
دلخوش باشید ای خدام الحسین(ع) که عقل و ادب و عشق و ارادت و ابزار و نصار و اشجار را بکار گرفته و خلق و خلق و خالق و خلایق و خدمت و خلقت و خلوص و خادم و خاشع و خضوع و خشیت را هم به وجد آوردید و کوه و کبر و کبیر و کبائر و کنام و کشور و کرانه و کشتی را نیز به کردنش وا داشتید و آدم وعدل و ابدیت و آزادگی و ایستادگی وعزت و آمال و آرمان و آرزو و اعحاز و انسانیت و اجابت و ایما و اشارت را هم به اسارت عزم راسخ خود درآوردید.
سلام و ثنای خدا و بند گانش بر خیل عظیمتان ای انصارالحسین(ع) که جامه محرم بر تن ، ذکرثارالله برلب،غم عاشورا در دل، غبارنینوا بر چهره ، بغض شمر برقلب و زخم شمشیر بر تن و داغ دشنه بر روح و آثار غربت برسیما، تاول اسیری بر پا وغل دشمن بر دست و آتش آوارگی بر زبان و همه را دراربعین حسین(ع) به منصه ظهور رساندید تا درفش داغ و دستمال دوستی خاندان عصمت و طهارت (ع) تا آخر تاریخ زینت افزای تقویم تشیع باشد.
دعای خیر و دست تمنای ما دامن گیرتان باد، ای صادقان ثارالله که با ابزار عشق، لعن و لعامت و نفرت و نفر ین را نثار آل خبیث بنی امیه و بنی العباس کردید و قاتلان فرزند زهرا(س) را از اول تا پنجم در آتش عذاب جاودانه نمودید و در محبت مهران و چکامه چزابه و شوق شلمچه خیمه خدمت و خرمی و خرسندی به پیروان ال الله بپا داشتید تا شاهد و شفیع و شهادت ارادت شما به اولیای خدا با شد.
نگارش: سیدحرمت الله مو سوی مقدم**انتشار:شهریار حیدری فر
7174/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.