محمد سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد زائر در مساجد و پایگاه های امدادرسانی این جمعیت و 2 اردوگاه اسکان زائران در مرز مهران اسکان یافته اند.
وی ادامه داد: همچنین این جمعیت از زمان آغاز سفر زائران اربعین حسینی(ع) تا صبح امروز به مصدومان 92 حادثه اعم از جاده ای و غیر جاده ای امدادرسانی کرده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با بیان اینکه از این حوادث که 12 فقره آن مربوط به سوانح رانندگی بوده، گفت: تعداد کل حادثه دیدگان در این حوادث 12 هزار و 68 نفر بوده که از این تعداد 90 نفر توسط این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شده اند.
وی اظهار کرد: عملیات امداد رسانی این جمعیت به زائران اربعین حسینی از هشتم آبان ماه جاری آغاز و تا 28 آبان ماه بازگشت زائران از عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.
جمعیت هلال احمر در ایام اربعین سال گذشته به 28 هزار و 422 زائر در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران خدمات درمانی و امدادی ارائه کرد و 22 هزار و 663 زائر در شهرستان مرزی مهران توسط این جمعیت در 14 مکان اسکان داده شدند.
از 20 آبان تا سوم آذر پارسال در مجموع امدادگران این جمعیت به 59 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های استان ایلام و راه های منتهی به مرز بین المللی مهران که منجر به زخمی شدن 225 نفر شد، امداد رسانی کردند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.