محمد سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد مصدوم از هشتم آبان ماه تا صبح امروز در حوادث جاده ای و غیره جاده ای دچار حادثه و توسط امدادگران این جمعیت امدادرسانی شده اند.
وی افزود: از این تعداد هفت نفر توسط این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شده اند.
سلیمانی تعداد حوادث جاده ای امداد رسانی شده این جمعیت تا صبح امروز در مسیر تردد زائران را 2 مورد عنوان کرد که متاسفانه یک نفر فوت شده است.
جمعیت هلال احمر در ایام اربعین سال گذشته به 28 هزار و 422 زائر در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران خدمات درمانی و امدادی ارائه کرد و 22 هزار و 663 زائر در شهرستان مرزی مهران توسط این جمعیت در 14 مکان اسکان داده شدند.
از 20 آبان تا سوم آذر پارسال در مجموع امدادگران این جمعیت به 59 حادثه رانندگی زائران اربعین حسینی در جاده های استان ایلام و راه های منتهی به مرز بین المللی مهران که منجر به زخمی شدن 225 نفر شد، امداد رسانی کردند.
به گزارش ایرنا، از ابتدای ماه سفر تاکنون بیش از 730 هزار زائر از مرزهای سه گانه مشخص شده وارد عراق شده اند که نزدیک به 400 هزار نفر این افراد از مرز مهران تردد کرده اند.
مرز بین المللی مهران را یکی از امن‌ترین و مهم‌ترین مرزهای کشور برای تردد زوار اربعین حسینی است که روزانه بیش از 6 هزار زوار و در ایام اربعین بیش از 2 میلیون نفر از طریق این مرز به عتبات عالیات تردد دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.