حسن خدابنده لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادرسانی نجاتگران عضو جمعیت هلال احمر کردستان در این مدت نسبت به سال قبل 21 درصد افزایش داشته است.
وی تعداد حوادث جاده ایی در استان طی این مدت را 215 مورد اعلام کرد و افزود: این شاخص که 25.86 درصد از کل حوادث استان را به خود اختصاص داده نسبت به شاخص حوادث استان در سال 95 نیز حدود 4.6 درصد افزایش دارد.
خدابنده لو با اشاره به کاهش زمان رسیدن نیروهای عملیاتی هلال احمر به محل وقوع حوادث تاکید کرد: میانگین زمان رسیدن امدادگران به صحنه حوادث امسال 11 دقیقه و 56 ثانیه بود که این زمان سال گذشته 13 دقیقه و 6 ثانیه بوده است.
وی یادآور شد: جمعیت هلال احمر کردستان با 29 پایگاه ثابت، سیار، موقت و امداد هوایی، 334 تیم امدادی و یک هزار و 36 نفر نیروی عملیاتی در این مدت (نیمه اول سال 96) به حوادث مختلف جاده ای خدمات امداد و نجات ارائه کرده و 59 مورد رهاسازی مصدومان را نیز انجام داده است.
خدابنده لو اضافه کرد: تعداد 162 نفر مصدوم حوادث جاده ای نیز توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی شهرهای مختلف استان منتقل شدند که تعداد مصدومان به نسبت سال 95 با افزایش 25.86 درصدی و آمار انتقالی ها با افزایش 16 درصدی همراه بوده است.
خبرنگار: شیوا اردلان منش ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7352/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.