سید محسن اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک دستگاه پرس زباله برای جلوگیری از آلودگی محیط در مرز مستقر شده است که زباله ها را پرس و فشرده سازی می کند.
وی افزود: 800 نفر از عوامل و نیروهای شهرداری تهران بزرگ در گستره یک میلیون و 100 هزار متر مربع در مرز مهران فعالیت می کنند.
اسدی یادآور شد: این نیروها به صورت سه شیف از محل پل زائر تا محل گیت های عراق به نظافت محیط و خدمات رسانی مشغول هستند.
وی با بیان اینکه 11 پست اجرایی در نقاط مختلف پل زائر تا خروجی های مرز ایجاد شده است، افزود: 600 نفر از این نیروها نظافت و بهداشت حوزه خدمات شهری را بر عهده دارند.
شهردار منطقه پنج مهران گفت: 400 چمشه سرویس بهداشتی قبل از آغاز سفرهای اربعین در مرز مهران توسط شهرداری تهران بازسازی و مرمت شده است.
اسدی افزود: نیروهای شهرداری تهران تا یک هفته بعد از اربعین و بازگشت زائران در مرز مستقر هستند و نسبت به نظافت و پاکسازی مهران و خدمات رسانی به زائران اقدام می کنند.
به گزارش ایرنا، انتظار می رود شمار زائرانی که از مرزهای سه گانه ایران و عراق برای شرکت در آیین راهپیمایی اربعین به کربلا مشرف شده اند به 2.5 میلیون نفر برسد. سال گذشته حدود 2 میلیون نفر برای شرکت در راهپیمایی اربعین از مرز رسمی و بین المللی مهران راهی عراق شدند.
خبرنگار: فرهادفرامرزی، زهرا موسوی ** انتشاردهنده:شهریار حیدری فر
7172،3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.