سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: تمامی نیروها روزانه ۸ ساعت شامل دو شیفت ۴ چهار ساعته در شهرهای نجف و کربلا فعالیت خواهند داشت و امسال در شهر کربلای معلی فضای نزدیک‌تری به حرمین جهت اسکان آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

به گزارش جماران؛ سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از ارسال ۱۷ تریلی انواع تجهیزات مورد نیاز رفت و روب، نظافت و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی به کشور عراق خبر داد.

رضا عبدلی در حاشیه مراسم اعزام ۱۱۰۰ نفر از نیروهای شهرداری تهران به کشورعراق جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: ۱۷ تریلی شامل انواع تجهیزات برای این مراسم به کشور عراق ارسال شده که تا پیش از رسیدن نیروها این تجهیزات در انبارهای تعیین شده در کشور عراق مستقر خواهند شد.

وی افزود: امسال به تمامی نیروها یک ساک شامل لوازم بهداشتی و شخصی همچنین لباس کار شامل ماسک،دستکش و ژل نظافت داده شده است.

عبدلی ادامه داد: تمامی نیروها روزانه ۸ ساعت شامل دو شیفت ۴ چهار ساعته در شهرهای نجف و کربلا فعالیت خواهند داشت و امسال در شهر کربلای معلی فضای نزدیک‌تری به حرمین جهت اسکان آن‌ها در نظر گرفته شده است همچنین نظافت رینگ دوم حرمین برعهده پرسنل شهرداری تهران خواهد بود.

وی تاکید کرد: امیدواریم امسال با استقرار نیروها در فضایی نزدیک‌تر به حرم بتوانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم. قطعا پس از پایان این مراسم پاکسازی شهر کربلا به طور کامل انجام خواهد شد و این شهر پاکیزه تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.