سرهنگ محسن ناصری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارکینگ های واقع در کمربندی بلوار امام حسن(ع) و میدان امام حسین(ع) ظرفیت کافی برای پارک خودرو را دارند و رانندگان حتی الامکان سعی کنند از این مسیر وارد مهران شوند.
وی همچنین از تمامی زائران خواست: از رها کردن خودروهای خود در سطح شهر مهران خودداری کنند زیرا باعث انسداد راه و ایجاد گره ترافیکی شده و توسط پلیس به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی یادآور شد: ترخیص خودروهایی که به پارکینگ منتقل شوند نیازمند اخذ گواهینامه و مدارک رانندگان بوده و خلافی عقب مانده خودروها نیز باید پرداخت شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به زائران توصیه کرد: آدرس دقیق محل پارک خودروها را به خاطر بسپارند تا در هنگام بازگشت خصوصا در شب با مشکل پیدان کردن خودروها خود مواجه نشوند.
سرهنگ ناصری افزود: امسال پارکینگ بزرگ اربعین بر اساس حروف الفبا تقسیم بندی شده و آدرس دقیق محل پارک خودرو در قبض پارکینگ درج می شود بنابراین با مشکلات سال گذشته زائران در زمینه پیدا کردن محل پارک خودرو مواجه نخواهیم شد.
وی تاکید کرد: موج سفر رفت زائران تقریبا به اتمام رسیده است و در حال فراهم کردن مقدمات بازگشت زائران اربعین از مرز مهران هستیم.
به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از 50 درصد زوار اربعین مرز بین المللی مهران را برای زیارت عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین انتخاب کرده و از این مرز به کشور عراق تردد کرده اند.
مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون میزبان بیش از یک میلیون زائر عزادار حسینی بوده است.
بر اساس تجربه سال های گذشته تعدادی از زائران 2 مرز شلمچه و چذابه نیز مرز مهران را برای بازگشت خود انتخاب می کنند و برآورد می شود حدود 60 درصد زائران ار طریق مرز مهران به کشور بازگردند.
خبرنگار: معصومه امیدی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6034/6032
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.