سرهنگ جهانگیر زارعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همکاران نیروی انتظامی در تمام حوزه های: امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، راهنمایی و رانندگی، اطلاعاتی و خدمات رسانی با تلاش های شبانه روزی شرایط لازم را برای امنیت و تردد زائرین اباعبدالله(ع) فراهم کرده اند و زائرین می توانند در آرامش کامل در مسیر ورودی عتبات عالیات در 4 مسیرورودی تردد کنند.
وی اضافه کرد: خدمت رسانی و تامین امنیت عاشقان و رهروان امام حسین(ع) و اربعین بعنوان یک همایش جهانی افتخار و عبادت است و نیروی انتظامی با بکارگیری و بهره گیری از تمام توان و امکانات خود امنیت مناسب و مطلوبی را برای زائرین در تمام مسیرها و جاده های منتهی به مهران فراهم کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول خاطر نشان کرد: در 2 روز گذشته از ورود بیش از 850 زائر فاقد گذرنامه در ایست و بازرسی شباب ممانعت شد و ضمن راهنمایی آنان برای تهیه گذرنامه و اجرای مراحل قانونی به محل سکونت بازگردانده شدند.
زارعی ضمن تاکید بر آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی خاطر نشان شد: در این مدت همچنین قریب به 50 نفر اتباع افغان که قصد داشتند از مسیر مهران تردد کنند به مسیر چزابه راهنمایی و هدایت شدند.
وی خاطر نشان شد: با توجه به شدت تردد زائرین در مسیر چرداول به مهران و در راستای سهولت در تردد رفت و بازگشت آنان ممکن است برخی از مسیرهای ارتباطی یکطرفه شود که این موضوع از طریق رسانه های جمعی و خبرگزاری ها اطلاع رسانی خواهد شد.
شهرستان 59 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد و 4 مسیر حمیل -شباب، پل سیمره، قلاجه و گردنه شابداغ این شهرستان محل تردد زائران اربعین حسینی بسوی ایلام و مهران است.
خبرنگار: رضا آزادی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.