سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر گرد و غبار شدید در برخی از نقاط آسمان استان بویژه محور ایلام - مهران حاکم است که باعث کاهش دید افقی به فاصله ۵۰۰ متر شده است.
وی افزود: با توجه به حاکم بودن توده گرد و غبار شدید در این محور از رانندگان خواسته شده تا هنگام رانندگی ضمن کاهش سرعت خودرو خود، فلاشر خودرو و چراغ های مه شکن را روشن نگاه دارند.
رئیس پلیس راه ایلام از ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در جاده منتهی به مهران نیز خبر داد و یادآور شد: این ممنوعیت تردد شامل خودروهای حامل مواد غذایی و کمک های اهدای مردم به موکب های مستقر در مسیر تردد زائران اربعین در کشور عراق و مرز مهران و همچنین تانکرهای حامل سوخت نمی شود.
همتی زاده از کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان نسبت به مدت سال گذذشته خبر داد و تاکید کرد: به علت یکنواخت نبودن جاده در مسیر های مختلف محور ایلام - مهران می طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
وی گفت: تلاش مسئولان مربوطه برای تکمیل و آسفالت قطعات در دست اجرا شبانه روزی در حال انجام است و تا پایان وقت امروز مسیرهای خاکی آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت.
فرمانده پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: امیدواریم با تلاش ماموران پلیس راه و همکاری زائران اربعین حسینی با توجه به اینکه شاهد افزایش تردد زیادی در این ایام در جاده های ارتباطی استان باشیم، شاهد هیچگونه سانحه دلخراش رانندگی نباشیم.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.