به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نشست مستندسازی اموال غیر منقول دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: تمامی اموال غیرمنقول فاقد سند، دارای سند و اجاره‌ای دولت باید در سامانه سادا ثبت شوند.
به گفته وی تحقق مستندسازی اموال غیرمنقول و سامانه سادا در ایلام، تنها با همت مدیران دستگاههای اجرایی استان امکان پذیر خواهد بود.
استاندار ایلام تاکید کرد: چهار دستگاه های اجرایی ورزش و جوانان، منابع طبیعی، شرکت گاز و آموزش و پرورش که تعداد کمتری از اموال آنها در سامانه ثبت شده است، موظفند حداکثر تا پایان آبان ماه نسبت به ثبت کلیه اموال غیرمنقول خود در سامانه سادا اقدام کنند.
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی ایلام نیز در این نشست گفت: تاکنون نزدیک به 80 درصد اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی ایلام در سامانه سادا ثبت شده است.
علی سایه میری افزود: تنها چهار دستگاه اجرایی آموزش و پرورش، منابع طبیعی، شرکت گاز و اداره ورزش و جوانان درصد پیشرفت ثبت اموال آنها کم بوده است که با تاکیدات مدیریت ارشد استان مقرر شد تا پایان ماه جاری نسبت به مستندسازی اموال غیرمنقول خود اقدامات لازم را بعمل آورند.
به گزارش ایرنا، بر اساس ماده 60 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی، دولت دستگاه های اجرایی را مکلف کرده تا اموال خود شامل ساختمان و زمین را مستند سازی کنند.
در سامانه اموال دستگاه های اجرایی(سامانه سادا)، تمامی دستگاه های اجرایی دولتی می توانند کلیه اسناد و املاک مربوط به خود را ثبت کرده و با اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار در وزارت امور اقتصادی و دارایی در ارتباط باشند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.