به گرازش ایرنا، حجت الاسلام فروزان نژاد روز یکشنبه در همایش دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: آن سلاحی که امروز ترامپ و حامیان آن و صهیونیست ها را به هراس انداخته است، جهاد جوانان رزمنده همراه با سلاح ایمان و نماز است.
وی بیان داشت: امروز کشور ایران اسلامی با مجهز شدن به 2 سلاح ایمان و جهاد، مقتدرانه در برابر استکبار ایستاده است، این سلاح همه نیروها و تشکل ها را در برابر دشمنان مقاوم می کند.
مدیر ستاد اقامه نماز هرمزگان اظهار کرد: اگر کارهای فرهنگی و مذهبی در جامعه تقویت شود، هرگز کشور ضعیف نمی شود و کشور های دیگر نیز ما را تهدید نخواهد کرد.
فروزان نژاد ادامه داد: نماز نیاز به تبلیغ دارد و دستگاه های اداری، دانشگاه ها و مدارس باید نسبت به نماز حساس باشند و روز به روز در جهت ترویج و تقویت فرهنگ آن تلاش کنند.
وی در پایان با اشاره به اجلاس سراسری نماز به میزبانی هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی باید از هم اکنون در کنار ادارات خود تابلوی بزرگ مزین به نماز و در میدان های اصلی شهر نمادهای تبلیغی نماز را نصب کنند و به استقبال اجلاس بروند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان نیز گفت: بر اساس ماده 150 قانون کار، تمامی کارفرمایان مشمول این قانون موظف هستند در کارگاه ها، محل مناسبی برای ادای فریضه نماز ایجاد نمایند.
محمد علی سلیمی افزود: در ماه مبارک مضان نیز برای رعایت حال روزه داران باید شرایط و ساعت های کاری را با همکاری انجمن اسلامی و شورای اسلامی کار و یا سایر نمایندگان قانونی کارگران طوری تنظیم نمایند که ساعت کاری مانع روزه نباشد و زمانی را برای ادای فریضه نماز و صرف افطار یا سحری، اختصاص دهند.
وی بیان داشت: هم اکنون 122 رابط فرهنگی در کارخانجات و بنگاه های اقتصادی استان در زمینه توسعه و ترویج کارهای فرهنگی و دینی جامعه کارگری فعالیت دارند.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.