فیض الله رضایتی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: از صبح امروز کار نظارت و تجهیز نمازخانه های بین راهی تمامی مراکز اقامتی مسیر تردد زایران آغاز و از فردا نیز بر اساس برنامه ریزی ها بررسی وضعیت نمازخانه های مسیر ایلام به مهران و مسیر ایلام به حمیل انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در این طرح در صورت نیاز مهر نماز و موکت نمازخانه ها تعویض و این مراکز به امکانات لازم تجهیز خواهند شد.
وی با بیان اینکه این نمازخانه ها در مسیرهای ارتباطی استان آماده ارائه خدمات شبانه روزی به زائران هستند، اظهار کرد: تمام تلاش این ستاد بر این است تا بصورت شبانه روزی خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به نحو مطلوب و شایسته ای انجام شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام یادآور شد: تمامی امکانات لازم بکار گرفته شده تا زمینه اقامه نماز اول وقت برای زائران اربعین فراهم شود.
مرز بین المللی و پایانه مرزی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد و مهمترین معبر تردد زائران به عتبات عالیات است و در ماه های محرم و صفر بویژه اربعین کانون اصلی و مهم تردد زوار سوگوار حسینی بود.
بیش از یک میلیون زائر عزادار حسینی اربعین پارسال برای شرکت در آیین های سوگواری و زیارت عتبات عالیات از راه مرز بین المللی مهران به کشور عراق سفر کردند و پیش بینی می شود این میزان در اربعین امسال افزایش یابد.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
6119/7171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.