موسی علی اکبرپور روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم شهر ارکواز که در مسیر تردد زائران اربعین از محور ملکشاهی به مهران قرار دارند هر ساله به صورت خودجوش اقدام به برپایی ایستگاه های متعدد صلواتی و خدمات رفاهی می کنند که امسال با اختصاص پارک شهرداری این ایستگاه ها ساماندهی می شوند.
وی افزود: از هم اکنون کار آماده سازی پارک با این مبلغ از محل اعتبارات عتبات عالیات شروع شده که امیدواریم این مقدار افزایش پیدا کند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارکواز تاکید کرد: فضاهای اسکان و پذیرایی ، سرویس های بهداشتی و دیگر خدمات رفاهی از جمله اقداماتی است که در این مکان در حال آماده سازی است.
علی اکبرپور با بیان اینکه تعدادی تابلو استاندارد نیز جهت راهنمایی زائران در شهر ارکواز آماده شده است، یادآور شد: اربعین سال گذشته به علت نبود علائم مناسب در شهر ارکواز باعث سرگردانی و ایجاد مشکلاتی برای زوار شد.
شهر 11 هزار نفری ارکواز مرکز شهرستان ملکشاهی در 35 کیلومتری شهر ایلام و 70 کیلومتری شهر مهران قرار دارد، مسیر شهرستان ملکشاهی به عنوان مسیر دوم دسترسی به مرز مهران در چند سال اخیر نقش ارزنده ای در تسهیل بار ترافیکی زائرین از محور اصلی داشته است.
خبر نگار: روح اله احمدی ** انتنشار: حسن کهزادیان
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.