به گزارش ایرنا،رضا اسماعیلی ذبیحی روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش فردیس در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: با توجه به اینکه شورای شهر تازه شکل گرفته و مدیریت شهری فردیس از کرج انتزاع شده ، انتظار می رود استاندار البرز برای شهرداری فردیس ساختار اداری تعریف کند.
وی ادامه داد: موضوع کمیته انتقال اداری از نیازهای مبرم شهرداری فردیس است و اکنون در چارت سازمانی شهرداری فردیس یک نیروی انسانی وجود ندارد لیکن کارها براساس همان ساختار منطقه ای کرج پیش می رود.
وی اظهار داشت: حتی سرپرست شهرداری طبق قانون نمی تواند حکم صادر کند .
رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مقررشد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز چارت سازمانی موقت برای شهرداری فردیس ابلاغ کند و تقاضا می شود فرمانداری فردیس این موضوع را پیگیری کنند تا ساختار اولیه شهرداری مشخص شود.
اسماعیلی ذبیحی افزود: پروسه انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر فردیس در استان البرز منحصربفرد بوده است که از بین27 گزینه برای تصدی شهرداری فردیس در نهایت یک نفر به عنوان شهردار فردیس انتخاب شد.
وی از مسئولان شهرستان فردیس خواست شورا و شهرداری را یاری کنند.
وی گفت: در مجموع شهر فردیس حدود 400 هکتار سرانه های آموزشی ،خدماتی ،فرهنگی و فضای سبز کمبود دارد.
شهر فردیس تا پیش از این زیر پوشش خدماتی مناطق 3 و 10 شهرداری کرج قرار داشت که همزمان با انتخابات شورای پنجم ، نخستین دوره شورای این شهر انتخاب و شروع بکار کرد.
7413/ 6155خبرنگار:معصومه مهتاب** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.