به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ذکی الله خوشبخت در آیین بهره برداری از عمارت شهرداری اردبیل تصریح کرد: این مجوز از سوی شورای شهر صادر شده و امید می رود شهرداری طی سال های آتی نسبت به ساخت این مجموعه اقدام کند.

وی افزود: علاوه بر این شورای شهر مجوز انتقال بازار آهن فروشان اردبیل را نیز صادر کرده که لازم است با واحدهای مستقر در بازار توافقاتی صورت گرفته و نسبت به انتقال بازار اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به تصویب انتقال پایانه اردبیل و همچنین مشاغل مزاحم به خارج از شهر نیز اشاره و اضافه کرد: در طول دوره سوم شورا ۱۲ هزار پروانه و در دوره چهارم شش هزار پروانه صادر شده است.

خوشبخت به کاهش درآمد شهرداری به دلیل کاهش سهم پروانه های صادره اشاره کرد و گفت: علاوه بر این در چهار سال گذشته میزان تولید زباله در اردبیل کاهش یافته است.

وی به افزایش سرویس های بهداشتی و سه ایستگاه آتش نشانی مطابق با تقاضای مردم و نیاز شهر اشاره و تصریح کرد: علاوه بر این یک پارک بانوان احداث شده و احداث پارکی دیگر در دستور کار شهرداری اردبیل است.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل مهمترین نیاز توسعه شهر را حضور بخش خصوصی دانست و گفت: به منظور جذب مشارکت بخش خصوصی ۱۴۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

خوشبخت همچنین به ضرورت ارتقا زیرساخت های گردشگری اردبیل اشاره و تاکید کرد: یکی از مهمترین محورهای توسعه شهر اردبیل، گردشگری است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 711790
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.