به گزارش ایرنا،سید کمال الدین میرجعفریان در جریان بازدید استاندار ایلام از طرح چهار بانده کردن مسیر دهلران -مهران گفت: این اعتبار برای اجرا و تکمیل این مسیر 120 کیلومتری بکار گرفته می شود.
وی از اجرای این مسیر در قالب سه قطعه خبرداد و افزود:مطالعه قطعه اول به طول 40 کیلومتر در حال اجراست و فراخوان انتخاب پیمانکار به شرط تامین اعتبار انجام می شود.
مدیر کل راه وشهرسازی استان با اشاره به پیشرفت 55 درصدی چهار بانده کردن 12 کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک گفت: بالغ بر 120 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می شود.
میر جعفریان با اشاره به مشارکت وزارت نفت در اجرای این پروژه گفت:انتظار داریم با توجه به حجم کارهای انجام شده پیمانکار شتاب بخشی در اجرای پروژه را مد نظر داشته باشد.
استاندار ایلام که در آخرین روز از هفته دولت برای بهره برداری از 40 پروژه به شهرستان مرزی دهلران سفر کرده بود که از مسیر ارتباطی دهلران به اندیمشک و پیشرفت آن نیز بازدید کرد.
استاندار ایلام همچنین بمناسبت هفته دولت در شهر دهلران با بسیاری از مردم این شهردیدار و دستورات لازم جهت رفع مشکلات انان را صادر کرد.
استاندار ایلام و همرهان همچنین از محل استقرار ایستگاههای اربعین و نحوه ی تامین زیر ساخت ها و اقدامات مورد نیاز شهرستان در خصوص آمادگی برای خدمات دهی با زائرین اربعین در ورودی شهر دهلران بازدید و جهت تسریع در امر خدمات رسانی به زائرینی که در اربعین از این شهرستان تردد می کنند دستورات لزام در خصوص زیر ساخت ها را صادر کرد.
خبرنگار:علی رضازاده** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
/603/47175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.