به گزارش ایرنا، امرالله پاراد روز شنبه درجمع خبرنگاران افزود: 95 درصد مشترکان خانگی در پرداخت هزینه برق مصرفی در استان همکاری می کنند و وصولی مطالبات این شرکت در بخش برق خانگی بیش از 98 درصد است.
وی اضافه کرد: پرداخت نکردن هزینه برق مصرفی دستگاههای اجرایی خدمات رسانی و توسعه زیر ساخت ها دراین حوزه را با مشکل روبه رو می کند.
پاراد، در باره بدهی برق مدرسه های استان بوشهر گفت: میزان بدهی برق مدرسه های استان 80میلیارد ریال است که براساس پی گیریهای انجام شده بخشی از بدهی آنها قرار است از طریق اوراق خزانه اسلامی معادل 80درصد به صورت تهاتر پرداخت شود.
وی یادآور شد: هزینه برق مصرفی در استان بوشهر 9 ماه از سال از تخفیف برخوردار است که بالاترین تخفیف را در کشور شامل می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تاکید کرد: این شرکت در وصول مطالبات خود برای توسعه زیرساخت ها در استان جدی است.
وی در مورد کاهش روند خاموشی ها در استان بوشهر گفت: از سال 92 تا 95 بیش از 500 دقیقه کاهش خاموشی در این استان ثبت شده است و قرار است میزان خاموشی ها از 573 دقیقه درسال 95 به 210 دقیقه در سال 96 کاهش یابد.
پاراد ادامه داد: آموزش کارکنان، شست و شوی شبکه با خط گرم، توسعه تجهیزات و زیر ساخت ها و بازسازی در کاهش خاموشی ها موثر است.
وی استراتژی شرکت برق تا سال 1405 را شعار ' 8080' عنوان کرد و گفت: براین اساس خاموشی ها باید تا سال 1405، به 80 دقیقه، تلفات از 13.5به هشت درصد و مراجعه های حضوری در دفاتر پیشخوان دولت و اداره ها به صفر برسد.
پاراد در مورد طرح فهام (هوشمند سازی کنتورها) نیز اظهار کرد: با هوشمند سازی کنتورها مدیریت مصرف انجام می شود برهمین اساس در سال جاری کنتور تمام مشترکان سنگین استان بوشهر معادل شش هزار و 500 مشترک هوشمند می شود و مرحله دوم این طرح نیز سال 97 اجرا می شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.