سید حرمت الله موسوی مقدم منتخب شورای اسلامی شهر آبدانان و خبرنگار ایرنا در یادداشتی با اشاره به فصل آغاز شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره پنجم ابراز امیدواری کرده است منتخبان جدید با همدلی و همراهی و دوری از مسائل حاشیه ای که فرصت خدمت گذاری را از آنان می گیرد، بتوانند در جهت رفع تنگناها و مشکلات عرصه مدیریت شهری حوزه های انتخابیه خود گام بردارند.
در این یادداشت آمده است: کسانیکه به من و شما اعتماد و رای دادند، قیمت نمایندگی را بر قامت نحیف ما پوشانده اند ، به همت بلند، منزلت رفیع و قدرت مشروع ما امیدوارند، آنان کلید مشکل خود را در اراده جمیع شما فرهیختگان یافته و اینک ما در آستانه یک امتحان بزرگ الهی و اجتماعی قرار داریم.
یکم شهریور 96 روزی به یاد ماندنی است و 2 دسته و 2 نگاه عملکرد ما را به نظاره نشسته اند، نخست مربوط به کسانی است که همواره خیر کسی را نمی خواهند و در تلاشند دریای دوستی را بیالایند و گل آلود کنند تا ماهی مقصود نامبارک خود را بدست آورند و بر بلای شیطان رجز ناکامی و نگرانی بخوانند و بر اوضاع آشفته ما خنده خباث بپراکنند.
و اما نگاه دوم مربوط به مردمی است که در تمام ادوار بر خدای خویش توکل و به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد و به منتخبین خود نیز امیدوارند و امید آنان به تعهد من و تو وابسته است.
بیائیم کمربند همت را محکم و جامه خدمت بر تن ، بیرق همدلی و خدمت در دست گیریم ، بر شیطان و شیطنت کنان سودجو لعنت فرستیم ، بر خدای مهربان توکل و بدور از هرگونه نام و نان طلبی و خالصانه برای خدا و خلق خدا و اتکال به وحدت و اتحاد، منافع موکلین را بر همه چیز و همه کس ترجیح دهیم و با اتخاذ صائب ترین تصمیمات و گزینش سالم ترین و کارآمدترین افراد برای مدیریت خدمات شهری به سلامت و با اقتدار از این پیچ تاریخی عبور کنیم و با این ایثار و صداقت ، خناثان خیانت پیشه و مفسده جویان را ناامید و خدمتگذاران راستگوی دیارمان به آینده خویش امیدوار کنیم.
در سبیل صداقت حرکت کنیم و با عهدی که با مردم بسته ایم پایبند بمانیم، تلاش و تعامل، همکاری و هماهنگی، محبت و مدیریت، مهربانی و مردمداری، خشوع و خدمتگذاری، هدایت و همت بلند، نظم و نظارت، وفا و وارستگی، امساک و امانتداری، پالایش و پاکدستی و امید و آینده نگری را پیشه خود سازیم و دست دعا به آستان جانان بلند و به نجوا بپردازیم: خدایا حال که عطای اعتماد بندگانت تن نحیفم را لایق رخت عزت تو کرده و ذلت را در محاق محبت خدائیت قرار داده است، جان ضعیف مرا نیز قوت و قدرتی مرحمت فرما تا شیدای نفس شیطانیم نگردم و قدرشناس صله همنوعان خود باشم.
ای حاکم همیشه حاضر: تو که کالبد مرده ام را آب حیات داده ای و وجود بی مقدار مرا عزت بخشیدی تا مسجود ملائک شوم، حال نیز آنم ده که آن به.
پروردگارا: در غربت مصاف نفس یاریم کن ، در تنهایی جان همراهم باش، در جدال با شیطان نصرتم ده و در مسیر تشخیص حق هدایتم کن تا دوستانت را یاری گر باشم.
ای مونس لحظه های سخت زندگیم بار امانت، حرکتم را دشوار کرده، تنم می لرزد، راه طولانی ،گذر نامناسب، هدف بلند، قواره ام کوتاه، انتظار زیاد ، مسئولیتم سنگین، توشه راهم ناچیز، جاده ناهموار، راهزنان در کمین ، کودک وجودم تشنه ، سراب دنیا فریبنده ، گرگان دهر زوزه می کشند و مرکب جانم احساس خستگی می کند،خدایا من به عصای امید تو تکیه می کنم تا بیایی، معبودا نظر بنما و یاریم کن که تو ارحم الراحمینی.
خدایا چنان کن سر انجام کار / تو خوشنود باشی و ما رستگار
تهیه: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.