به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته دهلران با تسلیت فرا رسیدن بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ذکر مطالبی در خصوص شخصیت والای امام (ره) اظهار کرد: امام در مسیر مبارزه با طاغوت و استکبار به مردم اعتقاد و اعتماد داشتند.
وی افزود: این از خدایی بودن و الهی بودن امام بود و یکی از کارهای بزرگ ایشان این بود که به ولایت فقیه در این کشور اسلامی قدرت داد و ولایت فقیه را به عنوان رکن در جامعه اسلامی معرفی کردند.
خطیب جمعه دهلران انتخاب مقام معظم رهبری به جانشینی امام خمینی(ره) را نعمت بزرگ دیگری برای این انقلاب دانست و تاکید کرد: این یک انتخاب الهی بود و با این انتخاب دل های مردم تسکین پیدا کرد و اسلام، امت اسلامی و انقلاب آرام گرفت.
وی یادآور شد: بعد از رحلت امام توطئه هایی بوجود آمد که فتنه 88 یکی از آنها بود که عده ای ناجوانمردانه به اسم تقلب در انتخابات وارد میدان شدند و آمریکا و همپیمانان اروپایی اش به میدان آمدند اما با مدیریت مقام معظم رهبری این توطئه ها مهار شدند.
حجت الاسلام موسوی گفت: رهبری خواستار آرامش، پیشرفت، استقلال، تولید علم، اقتصاد مقاومتی، جوانان و فرهنگ دینی در کشور و عزت سربلندی در جهان است و همه باید سرباز ولی فقیه باشیم.
وی سپس با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت خدیجه کبری (س) اضافه کرد: آفرین بر این زن بزرگ جهان آفرینش که با جان و مال در خدمت اسلام بود و ایستادگی در دین کرد و دینش را با دنیا عوض نکرد.
حجت الاسلام موسوی امام جمعه دهلران همچنین با اشاره به در پیش بودن 15 خرداد، یاد و خاطره شهدای این روز را گرامی داشت و به موضوع انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: 41 میلیون نفر در این انتخابات شرکت کردند که باید به این ملت تحسین و آفرین گفت.
به گفته وی، مردم در انتخابات 29 اردیبهشت به نظام، انقلاب، رهبری و اسلام رای دادند و باید مواظب باشیم طرف های دیگر را طور دیگری نخوانیم که خلاف است و حالا که شورای نگهبان انتخابات را تایید کردند همه به قانون تمکین کنیم ضمن اینکه امیدواریم قوه قضاییه نیز با تخلفات انتخابات برخورد کند.
فرماندار دهلران نیز در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای بار دیگر خط مشی دولت تدبیر و امید را انتخاب کردند.
سید حسینعلی موسوی با تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز قیام 15 خرداد و تبریک حضور مردم در انتخابات به رهبری، مردم و دولت تدبیر و امید افزود: تلاش همه ایجاد بستر برای حضور گسترده و مشارکت مردم در انتخابات بود که به خوبی محقق شد و این حضور برای دوستان و دشمنان نظام قابل تحلیل است.
وی تاکید کرد: همین حضور مردم است که موجب تقویت نظام و اقتدار آن در داخل و خارج از مرزهاست و انقلاب را بیمه کرده است کما اینکه کمرنگ بودن حضور نتیجه معکوس می دهد و باعث تضعیف نظام می شد.
فرماندار دهلران حضور بیش از 40 میلیونی مردم در پای صندوق های رای را تبلور حماسه بزرگ حضور دانست و افزود: همه آمدند و به انقلاب و آرمان ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی رای دادند و پایبندی خود به نظام اسلامی را نشان دادند و بار دیگر به برنامه های دولت تدبیر و امید و سیاست ها و خط مشی دولت رای اعتماد دادند.
موسوی اضافه کرد: مردم با رای خود خواهان استمرار فعالیت دولت تدبیر و امید و ادامه ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی شدند.
به گفته وی، رای قاطع مردم به دولت تدبیر و امید باعث می شود که دولت بیش از پیش و با احساس مسئولیت مضاعف تری پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
شهرستان مرزی دهلران با 66 هزار نفر جمعیت، چهار شهر و بیش از 60 روستا در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.