به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته بدره شخصیت امام راحل را همه جانبه دانست و اظهار کرد: شخصیت امام باید از جنبه های گوناگون مانند فلسفی، علمی، اخلاقی و سیره عملی مورد واکاوی قرار گیرد.
وی افزود: وظیفه ما جلوگیری از تحریف راه امام و کلام امام است چرا که یکی از مهمترین اهداف دشمنان ما تحریف این راه است و باید با حمایت قاطع از رهبر فرزانه انقلاب، دشمن را در رسیدن به این هدف ناکام گذاشت.
خطیب جمعه بدره سپس در خصوص سند موسوم به 2030 تاکید کرد: دولت باید راه قانونی را در امضا و پذیرش هر گونه معاهده و مقاوله نامه بین المللی انجام دهد ضمن اینکه ممکن است در مورد این سند عمدی در کار نبوده اما معتقدیم بی دقتی شده است.
حجت الاسلام زمانی موسوی یادآور شد: خلل و فرجی در تمام قراردادها وجود دارد که ممکن است بعدها توسط دشمنان و بخصوص آمریکا علیه خود ما استفاده شود چرا که هیچ تضمینی برای خوش قولی آنها وجود ندارد و همواره ثابت کرده اند که بد عهد هستند.
وی گفت: همان اشکالاتی که در مورد برجام وجود داشت بر بندهای این سند نیز وارد است و استفاده از الفاظ خوش بیانی مانند حقوق بشر، تساوی جنسیتی و مبارزه با تروریسم صرفا راهی برای توسعه سلطه آنها بر کشورهای اسلامی است.
امام جمعه بدره ادامه داد: چون تعاریف ما از تروریسم، تساوی و خانواده متفاوت است لذا نمی توان این موارد را پذیرفت تا با بد عهدی های بعدی آنها مشکلاتی برای کشورمان ایجاد شود.
وی همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی در مورد بهره گیری از ماه مبارک رمضان افزود: این ماه فرصتی است که فاصله ما با خداوند کمتر شود و فرصت تقرب به درگاه خداست که باید به خودی که در طول سال گرفتار امور روزمره است پرداخت و از برکات این ماه بهره مند شد.
شهرستان بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار دارد و حدود 15 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7177/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.