به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: امام خمینی(ره) شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ایران بود که در دل ملت های آزاده جهان نیز جای داشت.
به گفته وی امام(ره) با انقلاب خود به مسلمانان و ملت های ستمدیده دنیا جسارت داد تا در برابر قدرت های سلطه گر جهان قیام کنند.
وی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی دوران گذار از بنیان گذار انقلاب را برای ضربه زدن به نظام نشانه رفته بودند و آن را پایان عمر انقلاب قلمداد می کردند.
وی اضافه کرد: دوراندیشی و تدبیر مجلس خبرگان رهبری باعث شد بعد از چند ساعت خلف صالح امام به رهبری انتخاب شود و خط بطلان بر توطئه های دشمن کشیده شود.
خطیب جمعه بروجرد گفت: ملت ایران نیز با حضور باشکوه خود در صحنه و تایید انتخاب خبرگان رهبری مهر تایید را بر رهبری مقام معظم رهبری زدند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: هم اکنون ملت ایران بعد از گذشت 28 سال از رحلت امام(ره) راه و مسیر انقلاب را به رهبری مقام عظمای ولایت طی کرده اند و دشمنان فهمیدند که این انقلاب شکست ناپذیر است.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در 28 سال گذشته با تدبیر وهوشیاری تمام توانسته است کشتی انقلاب را از پس طوفان و گردنه های سخت گذر عبور دهد.
وی اضافه کرد: دستاوردهای بزرگ انقلاب درعرصه های مختلف علم و فناوری، دانش هسته ای، سلول های بنیادی و دادن روحیه اعتماد به نفس به جوانان از برکات وجود رهبری و ولایت فقیه است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به ماه مبارک رمضان گفت: در ماه مبارک رمضان خداوند بر حسنات می افزاید و گناهان را پاک می کند و باید قدر این روزها و شب ها را بدانیم.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به وفات حضرت خدیجه افزود: حضرت خدیجه همانند دخترش حضرت فاطمه زهرا(س) برترین الگوهای تکرار نشدنی برای بشریت هستند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشار دهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.