مجید عسگری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم فهیم و با بصیرت آبدانان از دقایق اولیه آغاز ساعات رسمی رای گیری با حضور در شعب و تشکیل صفوف فشرده، یکبار دیگر بر ادامه مبارزه با استکبار جهانی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری پای فشردند.
وی افزود: زنان و مردان متدین و همیشه در صحنه آبدانان اعم از شهری، روستایی و عشایر با احساس مسئولیت و شور انقلابی با در دست داشتن اسناد هویتی خود در شعب اخذ رای حضور یافته تا به جهانیان اعلام کنند که همچنان پاسدار عزت و عظمت ایران بزرگ هستند.
فرماندار آبدانان اضافه کرد: یک هزار و 400 نفر از قشرهای مختلف مردم در قالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و نیروهای امنیتی و انتظامی در 74 شعبه شهری و روستایی کار جمع آوری آرای مردم را بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا، شهرستان 48 هزار نفری آبدانان در 170 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد و 30 هزار نفر از جمعیت این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
خبرنگار: سیدحرمت اله موسوی مقدم ** تنظیم: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
/7177/7174/9102/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.