به گزارش روز شنبه ایرنا، سیدمهدی محمدی در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات شهرستان قدس افزود: انتخابات فرصتی است برای اینکه دینی که نسبت به نظام و انقلاب داریم را به نحو مطلوب ادا کنیم.
وی اظهار کرد: مردم حول محور وحدت حرکت می کنند و هرجا تهدیدی علیه ایران مطرح شود، مردم در صحنه حاضر شده و جانانه از انقلاب و کشور دفاع می کنند.
فرماندار شهرستان قدس افزود: مسئولان هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات باید صیانت از رای مردم را در کمال بیطرفی و قانونمداری به عنوان یک اصل قانونی و وظیفه شرعی سرلوحه کار خود قرار دهند.
در انتخابات اردیبهشت ماه سال آینده، 8 سر ناظر در 8 ناحیه شهر قدس فعالیت دارند که هر سر ناظر 12 الی 15 شعبه اخذ رای را تحت نظر دارد.

* حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای
فراز صادقی مقدم مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قدس نیز گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای نظام را بیمه و دشمنان نظام را مایوس می کند.
وی افزود: مهم ترین وظیفه ما در روند برگزاری انتخابات، بستر سازی برای حضور گسترده و حداکثری مردم است.
صادقی مقدم با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در اردیبهشت سال آینده خاطرنشان کرد: باید برنامه ریزی مناسب، زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و برگزاری انتخاباتی باشکوه در این شهرستان را فراهم کنیم.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مشارکت و حضور حداکثری مردم، اینگونه انتخابات را در نظام سیاسی جهان بی بدیل خواند و افزود: این شهرستان همواره مردمی آگاه و متعهد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و پیرو ولایت فقیه داشته است.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی از هر روزنه ای به دنبال ضربه زدن و توطئه علیه نظام جمهوری اسلامی بوده ولی حضور مردم در صحنه همواره باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان علیاه انقلاب و کشور شده است.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:سیدمجید بروجردی - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/1109**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.