به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام، تولد امام عصر(عج) را از اسرار الهی دانست و اظهار کرد: امامت ایشان در 5 سالگی آغاز و 69 سال فقط با چهار نفر خاص در ارتباط بودند.
وی افزود: برماست که این امام همام را بشناسیم و دست بر دامن ولی فقیه شویم و در عصر غیبت که فتنه ها به اسم دین زیاد است در این گرد و غبار سوار کشتی ولایت شویم و تبعیت محض از ولی فقیه داشته باشیم.
خطیب جمعه دهلران در ادامه به سخنان مهم رهبری در جمع معلمان و همچنین در دانشکده افسری امام حسین(ع) اشاره کرد و یادآور شد: معظم له از سند 2030 گلایه کردند همان سندی که برخی از مسئولان آموزش و پرورش با یونسکو در ارتباط با فرهنگ و مسائل اجتماعی و حتی سیاسی منعقد کردند.
وی با بیان اینکه کار بجایی رسید که حضرت آقا از این موضوع گلایه کردند، گفت: البته از شورای انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی و کمیسیون های مربوطه گلایه داریم که چرا به این موضوع ورود نکردند.
حجت الاسلام موسوی با اشاره به این بیان رهبری که فرمودند اینجا جمهوری اسلامی است و آنها چه فکری می کنند، افزود: امام نیز در 12 فروردین سالروز تشکیل جمهوری اسلامی گفتند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد.
وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و فرمایش رهبری در خصوص مراقبت نامزدها از ایجاد گسل های قومی و زبانی برای تحریک مردم و کسب رای گفت: معظم له فرمودند در مسیر دشمن قرار نگیرید که اگر چنین شد سیلی محکم از ملت خواهید خورد.
حجت الاسلام موسوی افزود: هفته آینده یک بار دیگر امت اسلامی و کسانی که قانونی می توانند رای دهند پای صندوق های رای می آیند و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام اسلامی می افزایند و پایه های نظام را محکم می کنند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در انتخاب افراد خدا را مد نظر داشته باشید و خوب فکر کنید سپس رای بدهید.
امام جمعه دهلران یادآور شد: در انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز وضعیت شهر و روستاها را ببینید و فلسفه وجودی شوراها را مد نظر قرار داده به کسانی که قادر به انجام این رسالت هستند، رای بدهید.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.