به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی سجادی در خطبه های نماز جمعه نایین در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی(ع) با اشاره به تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب برای جلوگیری از ورود کالاهای خارجی به کشور بعنوان یکی از موانع جدی اقتصاد مقاومتی گفت: رونق و حمایت از تولیدات داخلی و مدیریت صحیح در امر سرمایه گذاری، مهمترین راهبرد در راه تحقق این مهم است.
امام جمعه نایین گفت: مشکل بیکاری جوانان، یکروزه حل نمی شود و مسئولان بطور جدی باید درصدد حل مشکل این قشر جامعه برآیند.
وی جوانان را مورد عنایت امام و رهبر معظم انقلاب دانست و از بیکاری و نبود امکانات برای تشکیل زندگی بعنوان مشکل اساسی این قشر در نایین نام برد.
سجادی با اشاره به برگزاری و تقارن 2 انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: انتخابات در جمهوری اسلامی همواره مظهر اقتدار، عزت و سربلندی نظام و انقلاب بوده است.
وی ابراز داشت: مردم باید با دقت و ظرافت بدنبال شایسته‌ترین افراد در انتخابات باشند تا در دوره جدید مدیریتی و بعد از انتخابات پیش رو، در شهرستان تحول ایجاد شود.
امام جمعه نایین گفت: مردم باید با ملاک قرار دادن شاخصه هایی مانند کاردانی، دلسوزی، روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر قدرت های مستکر در نامزدها، بهترین انتخاب را داشته باشند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت سالجاری برگزار می شود.
ت 6027/7136
انتشار: شکراللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.