به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره شعار سال افزود: امروز بیکاری جوانان بومی و تحصیل کرده میزبان صنعت دغدغه بزرگ مردم و خانواده هاست.
وی اشتغال نیروهای بومی را مهمترین مطالبه مردم از صنعت در سال تولید و اشتغال عنوان کرد و اظهار کرد: بکارگیری نیروهای غیر بومی و فامیل گرایی به وسیله شرکتها در گزینش نیرو اجحاف در حق جوانان این منطقه است.
محمودی افزود: بیکاری صدها هزار جوان در کشور بزرگترین چالش پیش روی نظام است که مسئولان برای حل آن در قالب اقدام و عمل باید چاره اندیشی کنند.
محمودی با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: اقتصاد مقاومتی اولویت اول کشور و کلید اصلی حل مشکلات اقتصادی، تولید و اشتغال است.
وی با تاکید بر حمایت از تولید داخلی اظهار کرد: نباید با مانع تراشی های متعدد سرمایه گذاران داخلی را ناامید و مایوس کرد.
محمودی اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی با آمریکا گفت: امروز دوست و دشمن می داند آمریکا عهد شکن است و تصویب بیش از 50 مصوبه در خصوص تحریم ایران اسلامی موید بدعهدی این جرثومه فساد است.
وی تاکید کرد: تحریم و تهدید هرگز خللی در عزم و اراده ملت بزرگ ایران وارد نمی کند .
امام جمعه کنگان با محکوم کردن حمله ددمنشانه آمریکا به سوریه بیان کرد: این حمله ها کمک و حمایت علنی آمریکایی از داعش و تروریست است که البته محکوم به شکست خواهد بود.
محمودی با اشاره به مراسم معنوی اعتکاف گفت: اعتکاف پدید آورنده موج معنویت خواهی و انس با معشوق حقیقی است.
امام جمعه کنگان با تبریک سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) افزود: جشنها و موالید ائمه فرصتی برای شناخت این نورهای الهی و اقتدا به سیره آنان در زندگی فردی و اجتماعی است.
6047/7208خبرنگار: ابوذر حسین پور* انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.