به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان ضمن تبریک نیمه شعاب و روز سربازان گمنام اظهار کرد: امنیت یک نعمت الهی است که به یمن فداکاری نیروهای امنیتی و نظامی و هدایت فرماندهی معظم کل قوا حاصل شده ولی دشمنان خبیث ملت ایران در تلاشند که آن را به خطر بیندازند.
وی آرامش و امنیت در کشور را ضامن اجرای برنامه ها و آرمان های انقلاب دانست و افزود: شایسته است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری بخاطر اهداف و انگیزهای زودگذر شخصی، با اظهار نظرهای خام انتخاباتی، اقتدار وامنیت ملی نظام را مخدوش نکنند.
امام جمعه آبدانان صدمه زدن به نظام اقتصادی و تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی را مهمترین هدف دشمنان دانست و اضافه کرد: نظام سلطه با ترفندهای فرهنگی و سند2030 قصد دارد با تضعیف بنیان خانواده، تغییر در رفتارهای اسلامی، ترویج روابط نامشروع و حذف فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه تسلط و حاکمیت فرهنگی خود را در کشورمان فراهم کن
حجت الاسلام حاجیلری یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق های رای، اعلام حمایت از نظام مقدس اسلامی و مبارزه و مخالفت با دسیسه ها و اهداف شوم دشمن است.
فرماندار آبدانان نیز در جمع نمازگزاران گفت: تامین امنیت، ایجاد رقابت سالم و بسترسازی برای حضور مردم مهمترین دغدغه دولت و مجریان انتخابات است.
مجید عسگری افزود: نگاه دولت و متولیان انتخابات به این رخداد سیاسی همان نگاه و دغدغه مقام معظم رهبری و هدف همه ایجاد شور و نشاط و شکوه در فرایند انتخابات است.
وی یادآور شد: یک هزار و 400 نفر از نیروهای مردمی و اداری درقالب هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و نیروهای امنیتی و انتظامی مسئولیت برگزاری انتخابات را در 74 شعهب اخذ رای بر عهده دارند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای استان ایلام برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.