به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: امنیت کنونی ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان مثال زدنی بوده که این امر مهم مرهون اتحاد و انسجام مردم و تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی افزود که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان و سپاهیان دانشکده افسری تهران مطالب مهمی را بیان فرمودند و همچون همیشه راه را به ملت ایران نشان دادند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: بنا به فرموده معظم له برنامه های دشمنان به ویژه آمریکا علیه کشور و ملت ایران در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت طراحی شده است.
حجت الاسلام حسینی عنوان کرد که برنامه میان مدت دشمنان علیه ایران اسلامی هدف قرار دادن مسائل اقتصادی است.
وی ابراز داشت: دشمنان قصد دارند با فلج کردن اقتصاد کشور جلوی رشد آن را گرفته و از این طریق مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.
امام جمعه یاسوج گفت که نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از جمله برنامه های بلندمدت دشمنان علیه ایران اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: به لطف الهی و با وجود مردم متحد، بابصیرت، ولایتمدار و همیشه در صحنه، تمامی نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری خنثی خواهند شد.
وی افزود که ملت ایران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با اتحاد و انسجام مثال زدنی خود مقابل دشمنان ایستاده و اجازه نداده اند که به اهداف شوم خود برسند.
حجت الاسلام حسینی همچنین بیان کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و هر برگ رأی نیز تیری به قلب دشمنان خواهد بود.
وی عنوان کرد که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد باید علاوه بر آنکه خود حضور گسترده ای در انتخابات پیش رو دارند دیگران را نیز به شرکت در این عرصه مهم ترغیب کنند.
امام جمعه یاسوج ابراز داشت: مسأله قوم گرایی به هیچ وجه در دستور کار مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نباشد و تعصبات بیجا نیز کنار گذاشته شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.