به گزارش ایرنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام در حاشیه افتتاح این مرکز افزود: در این مرکز انواع خدمات بانکی، بیمه ای، فروش سیمکارت، فروش تور، رزرو هتل، امور مالی و حسابداری و فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به گردشگران ورودی به مرز مهران ارائه می شود.
عبدالمالک شنبه زاده اظهار کرد: این مرکز در راستای طرح ساماندهی گردشگران ورودی به مرز بین المللی مهران و توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه سالانه بین 400 هزار تا 500 هزار گردشگر از مرز مهران تردد می کند، افزود: تلاش می شود با اجرای برنامه های متعدد و فراهم کردن زیرساخت های لازم، میزان ماندگاری گردشگران در استان ایلام افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در استان ایلام رتبه نخست گردشگران ورودی به کشور در بین پایانه های مرزی در سال 95 را به خود اختصاص داد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای افتتاح مرکز اطلاع رسانی، ساماندهی و خدمات گردشگری مرز بین المللی مهران روز سه شنبه به استان ایلام سفر کرد.
طرح ساماندهی گرشگران ورودی از پایانه های مرزی کشور مصوبه شورای عالی امنیت ملی است که مرز بین المللی مهران به عنوان پایلوت و اولین مرز برای ساماندهی گردشگران انتخاب شده است.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.