به گزارش ایرنا، مراد یگانه روز چهارشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان در سال 95 اظهار کرد: تخریب و تضعیف دولت تدبیر و امید که برخواسته از اراده و خواست قاطبه مردم است تخریب و ضربه زدن به کل نظام است و کسانیکه این روش را در پیش گرفته اند، رسیدن به قدرت و ثروت هدف اصلی آنان می باشد .
یگانه یادآور شد: رسانه ملی خدمات و قابلیت های ارزشمند دولت را بعنوان پیشانی نظام و در راستای ایجاد امید و نشاط به مردم با انصاف اعلام کند زیرا دولت و نظام از هم جدا نیستند.
وی افزود: در داخل کشور همه باید یک صدا و یکدل باشیم و تمام فریاد خود را بر سر دشمنان و بویژه آمریکا بزنیم، زیرا معتقدیم آمریکا دشمن شماره یک و واقعی ایران است و این دشمن سعی داشته و دارد که با هر ترفندی به کشور ضربه بزند و در مسائل داخلی کشور برای دولت سنگ اندازی بکند.
وی تاکید کرد: عده ای منافع شخصی و حزبی خود را بر منافع ملی ترجیح می دهند و این کار در واقع خیانت به ملت و نظام است و از هرگونه تخریب دولت فروگذار نیستند.
فرماندار چرداول تاکید کرد: خدمات دولت یازدهم درخشان و روشن است و مسئولان با افتخار جهت ایجاد نشاط اجتماعی خدمات گسترده دولت و نظام را به مردم بگویند و از این کار هیچ واهمه ای نداشته باشند.
وی برجام را سند افتخار دولت و نظام دانست ولی از بی انصافی عده ای نسبت به این کارنامه روشن ابراز گلایه مندی کرد و گفت:س رمایه گذاری 11 میلیارد دلاری سرمایه گذاران خارجی در ایران پس از توافق برجام بیانگر تغییرات مهم در حوزه اقتصادی کشور است.
یگانه ادامه داد: بواسطه ثبات در بازار ارز و نظام اقتصادی کشور مهم ترین موسسه بین المللی از ایران تجلیل کرده که این مهم نیز گواهی بر اثرات مثبت و مهم فرجام برجام است.
وی همچنین تک رقمی کردن تورم را از دیگر دستاوردهای اقتصادی دولت دکتر روحانی برشمرد.
رئیس شورای اداری چرداول گفت: دولت یازدهم در مسیر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حرکت کرده است و در بدترین شرایط یعنی تورم 45 درصدی و نرخ رشد منفی هفت درصدی با عمل کردن به شعار ابلاغی رهبری معظم انقلاب اسلامی ثبات بازار، احیای کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و صنعتی؛ افزایش صادرات غیر نفتی، رشد مثبت اقتصادی، کاهش چشمگیر تورم از دستاوردهای این دولت در اقتصاد مقاومتی است.
یگانه مهمترین برنامه سال 96 را برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دانست و تاکید کرد: انتخابات یک رویداد ملی، آزمون و آبروی نظام است و مشارکت بالا و اجماع همگانی لازمه برگزاری پرشور و با شکوه آن است.
نماینده عالی دولت در چرداول اضافه کرد: اراده و خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست محترم جمهوری بر حضور و مشارکت حداکثری مردم و اجرای دقیق و قانونی انتخابات و امانتداری عوامل اجرایی است.
وی افزود: در شهرستان چرداول همه مقدمات برگزاری انتخابات اردیبهشت فراهم است.
مشارکت همه دستگاه های اجرایی در ستاد تسهیلات نوروزی، تنظیم و نظارت بر بازار شب عید و ایام نوروزو آمادگی همه دستگاه های دولتی در تعطیلات نوروزی از دیگر مطالب فرماندار چرداول در آخرین جلسه شورای اداری بود.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.
خبرنگار: رضا آزادی * انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
7176/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.