به گزارش ایرنا مسعود مجرد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شهید امینی در کنار شهیدان باکری و دیگر سرداران دفاع مقدس از افتخارات آذربایجان غربی و شهر ارومیه است و قصد داریم بخشی از داستان زندگی این شهید والامقام را به تصویر بکشیم.
وی اضافه کرد: علاوه بر آن سعی داریم تا روند ساخت سریال 13 قسمتی شهید مهدی باکری را نیز شروع کنیم ولی در این خصوص با مشکل اعتباری مواجه هستیم و در صورت حل این مشکل، موضوع ساخت این سریال نیز در دستور کار جدی صدا و سیما قرار می گیرد.
وی با ارائه آماری در خصوص مخاطبان شبکه های استانی اظهار کرد: طبق نظرسنجی های صورت گرفته 77 درصد مخاطبان این شبکه ها از برنامه های پخش شده رضایت و 86 درصد نیز به اخبار صدا و سیما در استان اعتماد کامل دارند.
وی ادامه داد: مهمترین وظیفه رسانه ها تبیین بسترهای مسیر نورانی اهل بیت (ع) و بزرگان دین مبین اسلام است و سعی داریم همواره در این مسیر حرکت کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ارومیه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: رسانه ملی در انتخابات همانند روال همیشگی نقش ملی و بی طرفانه دارد
به گزارش ایرنا، استان آذربایجان غربی دارای 2 مرکز صدا و سیمای ارومیه و مهاباد است که به صورت مستقل برنامه های خود را پخش می کنند.
مرکز ارومیه از جمله مراکز قدیمی صدا و سیما به شمار می رود و جزو اولین استان هایی است که شبکه استانی در آن راه اندازی شده است.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.