سهراب حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه آمار مصدومان نسبت به سال قبل تا حدودی افزایش یافته است، افزود: امسال فوت یا جراحت شدیدی که به بستری منجر شود، در این شهرستان وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه بیشتر مصدومان در رده سنی کودک و نوجوان بوده و از ناحیه سر و صورت و چشم آسیب دیده بودند، بیان کرد: در حوادث چهارشنبه سوری سال گذشته در شهرستان میاندوآب چند نفر از مصدومان در بیمارستان ها بستری یا به مراکز درمانی دیگر شهرها اعزام شدند و یک نفر نیز فوت کرد.

**حوادث چهارشنبه سوری در تکاب ۴ مصدوم برجا گذاشت
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: حوادث چهارشنبه سوری در این شهرستان چهار مصدوم برجا گذاشت و این مصدومان 11، 17، 18 و 37 ساله بر اثر بی احتیاطی هنگام انفجار ترقه و مواد منفجره دست ساز دچار سانحه و مصدومیت سطحی شدند.
حبیب الله شیوخی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مصدومان چهارشنبه سوری در این شهرستان از ناحیه صورت و دست دچار جراحت سطحی شده و پس از انتقال به اورژانس بیمارستان شهدای تکاب مداوا و ترخیص شدند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه حوادث چهارشنبه سوری در تکاب تلفات جانی نداشت و حال عمومی مصدومان نیز مساعد است.

**چهارشنبه سوری 5 نفر را در سردشت روانه بیمارستان کرد
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: 6 نفر از شهروندان بر اثر حوادث ناشی از مواد محترقه دچار سانحه شدند.
سیامند محمدی اظهار کرد: این حادثه دیدگان از ناحیه چشم، سر و صورت مصدوم شدند اما پس از انتقال به اورژانس بیمارستان و انجام اقدامات درمانی به دلیل سطحی بودن جراحت ها 3 نفر از آنان ترخیص و 2 نفر دیگر هم با توجه به شدت جراحت هم اکنون در اورژانس تحت نظر هستند.

** 26 مصدوم حاصل حوادث چهارشنبه سوری در مهاباد
26 مصدوم حاصل حوادث چهارشنبه آخر سال در مهاباد است که در میان آنان یک دختر 25 ساله به علت تخلیه چشم یکی از چشمانش را از دست داده است.
16 مصدوم نیز در حوادث چهارشنبه سوری شهرستان بوکان گزارش شده است.
به گزارش ایرنا، از 22 تا 27 اسفند سال گذشته در آذربایجان غربی 300 نفر بر اثر استفاده از مواد محترقه دچار حادثه شدند و از این نظر آذربایجان غربی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.
حدود 60 درصد از این افراد در رده سنی جوان و نوجوان هستند.
سال گذشته فوتی و قطع عضو در جریان حوادث چهارشنبه سوری گزارش نشده بود.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.